Ook ik heb een probleem met zwart scherm met de ps4 pro. Het komt alleen voor als ik op een resolutie speel van 2160p yuv/rgb. Op 1080p is er geen... Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben eigenaar van een QE55Q7F TV, mijn huidige software versie is 1147.
Volgens de automatische update functie is er geen update... Bekijk bericht
Ls,
heb een ue55ks7000 tv.
als ik via de smart afstandsbediening (Home knop) naar mijn instellingen wil gaan zie ik geen symbolen voor het... Bekijk bericht
Deze ochtend viel opeens het signaal weg van mijn nieuwe UE55MU7040 televisie. Het signaal valt continu weg om de paar seconden en ik kan zelf de... Bekijk bericht
Sinds een paar maanden een samsung uw48j5200awxxn aangeschaft. Prachtige tv en zeer gebruiksvriendelijk. Nu wil ik gebruik maken van dat zg. hbbtv,... Bekijk bericht
ik ben al since dat ik mijn tv heb niet echt te vreden..
ik heb een samsung UE65F9000 UHD/4K met 3D van 3999,- euro
ten eerste ik kan... Bekijk bericht
In oktober 2017 een QLED tv aangeschaft type QE55Q7F. Mooi beeld overigens.
Op dit moment is de TV niet meer uit te krijgen dan alleen door... Bekijk bericht
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe Samsung Smart TV
In de Hub kan ik vrijwel alle apps vinden echter ontbreekt Pathe Thuis App al vanaf dag... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Een tweetal weken geleden heb ik een nieuwe tv aangeschaft (UE55MU7040L). Na verschillende setups heb ik nog steeds geen... Bekijk bericht
Ik heb een probleem met mijn smart-TV Samsung UE40J6240AWXXN. Om TV-programma's op te nemen heb ik een externe harde schijf (HDD) aangesloten... Bekijk bericht
Hebben een smart tv gekocht in Duitsland en kan bijna geen zenders ontvangen via de kabel....Ziggo.
Is dit te verhelpen met software update van... Bekijk bericht
goede avond,
ik heb een vraagje,
ik heb een samsung tv (2016 model) nu is het al een tijdje geleden geweest dus ben benieuwt of er al... Bekijk bericht
Ik heb 2 jaar geleden een TV gekregen, een samsung smart TV.
Nu woon ik in Duitsland en had die tv meegenomen maar ik kan via de instellingen... Bekijk bericht
Kunt u aangeven waarom de Foxsports TV app niet meer doorjullie wordt ondersteund t.b.v. Samsung (smart)televisies? Voorheenwerkte dit nl. perfect.... Bekijk bericht