Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ERROR MODEL BIND

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2017 07:27 PM)
28072 Weergaven
Luc5
Student
Opties

Na de smart functie van mijn TV een jaar niet te hebben gebruikt, wil ik deze nu terug gebruiken voor netflix. Dit lukt nu echter niet meer!

Connectie met modem is prima, maar er verschijnt nu steeds (al meer dan een week) ERROR MODEL BIND.

Kan iemand (samsung?) mij helpen dit probleem op te lossen? Ik heb het vermoden dat ik enkele updates heb gemist door een tijdje niet verbonden te zijn met het internet.

Model TV: EU40EH5300.

Merci! Luc

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Luc5
Student
Opties

Zelf opgelost via USB software update. Online update werkte uiteraard niet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

28 Antwoorden
Oplossing
Luc5
Student
Opties

Nick
MegaStar
Opties

Fijn dat de update het heeft opgelost! 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
BrendaS
First Poster
Opties

Sinds 2 dagen deze melding, wel verbinding volgens de test. Maar kan geen internet op tv

0 Likes
simonne
First Poster
Opties

Ik krijg sinds kort deze boodschap. Connectie met internet is er maar ik krijg geen verbinding met de apps. Wat is er mis? 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Zoals Luc kunnen jullie even kijken of er een update is. Indien de tv niets aangeeft, kun je op onze website de tv opzoeken en daar zie je dan de laatste firmware. Je kunt zien welke firmware er op je tv staat via Menu > Ondersteuning > Contact opnemen met Samsung. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
simonne
First Poster
Opties

Het is opgelost! Had ook al even mijn smart functie niet meer gebruikt en dan lijkt het wel of er een muurtje gezet wordt tss internet en de smart hub. Terug naar fabrieksinstellingen gegaan, de update firmware op usb gezet. Maar ben niet zeker wat de oplossing gebracht heeft want hij herkende de usb dan ook weer niet. Plots kon ik kiezen voor een hogere versie dan de huidige en 'bingo'! Hopelijk nu terug in orde. MVG Simonne

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Top! Fijn dat alles weer naar behoren werkt. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
tr-rdam
First Poster
Opties

Ik heb dit probleem al ruim een half jaar, maar niet op kunnen lossen. Ik heb er niet zo'n moeite mee, want ik gebruik al die apps toch niet, maar netflix kijken via de labtop en een kabel naar een smart tv is wel vervelend.

Ik heb nu hier gezien dat het via een usb stick kan. Tot nog toe geen resultaat. I neem aan dat het een exe bestand is? Als je de USB op de tv opend zie je het bestand ook niet niet in beeld. Geen idee wat nog te doen

Veschillende keren opnieuw geprobeerd, maar er gebeurt niets.

Type tv is UE40ES6100W

Groet Roland

0 Likes
Tojako
Student
Opties

Heb blijkbaar nieuwe firmware nodig waar kan ik die downloaden op usb.

@Luc5schreef:

heb geen internet op mijn tv ook niet als ik de zgn dns code wijzig 

0 Likes