Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

ERROR MODEL BIND

(Topic created on: 14-12-2017 07:27 PM)
28192 Views
Luc5
Student
Options

Na de smart functie van mijn TV een jaar niet te hebben gebruikt, wil ik deze nu terug gebruiken voor netflix. Dit lukt nu echter niet meer!

Connectie met modem is prima, maar er verschijnt nu steeds (al meer dan een week) ERROR MODEL BIND.

Kan iemand (samsung?) mij helpen dit probleem op te lossen? Ik heb het vermoden dat ik enkele updates heb gemist door een tijdje niet verbonden te zijn met het internet.

Model TV: EU40EH5300.

Merci! Luc

0 Likes
Go to solution
28 REPLIES 28
Hunt85
First Poster
Options

Beste,

Ik heb een Samsung UE46ES55OO en ik heb ook het probleem dat hij telkens de errormodelbind geeft.
Via deze pagina kwam ik dus te weten dat dit opgelost kon worden met de update via USB.

Nu heb ik deze uodateg gedownload maar op mijn macbookPro kan Safari het exe bestand blijkbaar niet openen. 
Hebt u een idee of ik dit toch op 1 of andere manier kan geregeld krijgen ?

Indien dit echt niet gaat zal ik het wel op mijn windows PC op men werk doen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten

Mitchell

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Options

Hee Mitchell! Het kost inderdaad iets meer werk vanaf een Mac, maar zelf gebruikte ik altijd een programma genaamd "Unarchiver" hiervoor. Hiermee is het .exe bestand (self extracting file) uit te pakken naar een USB stick. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
RobCK53
First Poster
Options

@Luc5  schreef:

Zelf opgelost via USB software update. Online update werkte uiteraard niet.

Hallo ik ben Rob, Ik heb geen pc om het te downloaden op een USB. Zijn er andere methode om het te downloaden ?

0 Likes
RobCK53
First Poster
Options

Hoe kan ik via een usb mijn tv upgraden, zodat ik die storing (ERROR_MODEL_BIND kan oplossen.

Afz Rob Korevaar 

0 Likes
RobCK53
First Poster
Options
Hallo mijn naam is rob korevaar, en ik kan nergens terug lezen hoe ik die software uodate moet doen. Om die storing (ERROR_MODEL_BIND te verhelpen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Options

Hi @RobCK53

Welke TV heb je precies? Je kunt onder de support pagina van je TV, via onze website, een handleiding vinden hoe je de TV kan updaten.

rsz-846676
0 Likes
MESUTOCAK
First Poster
Options

menu instellingen software update. heel simpel. dit moet je niet tijdens het openen van smarthub doen. je moet je netwerk kabel erin doen vervolgens tv aanzetten gelijk naar menu daarna naar ondersteuning en software update

0 Likes
BvdK
First Poster
Options

Heb gekeken bij de instellingen van mijn tv maar kan de optie om te updaten niet aanklikken. Helaas is mijn laptop overleden, dus kan ook niks downloaden 😞 is er nog een manier om het op te lossen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Options

Wellicht dat je de update bij een vriend/kennis kunt downloaden en op een USB kunt zetten?

rsz-846676
0 Likes