Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Eigen foto's weergeven op the Frame TV.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2021 11:24 AM)
7379 Weergaven
mike rosauer
Explorer
Opties

ik heb sinds een paar dagen the frame . nu maak ik gebruik van eigen fotos 

alleen moet k elke dag de diavoorstelling (3min wissel) elke dag weer handmatig aanzetten 

anders blijft hij hangen op 1 foto 

wat ik doe 

mijn eigen fotos  willekeurig 3min wissel 

wat doe ik fout ? 

0 Likes
Spring naar oplossing
13 Antwoorden
MPvdElst
First Poster
Opties

Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik vind mezelf wel een zeur, maar dit is belangrijk voor me. Ik heb thuis al best een mooie , wat kleine tv staan, dus de art store is zou doorslaggevend moeten zijn. Dat is het tot nu toe nog niet. Tot nu toe lijkt het een beetje teleurstellend hoe Samsung de software lijkt uit te voeren. Ik lees over reclame, terwijl een art store abonnement ook al geld kost. En dan nu dus een half/ niet werkende slideshow...

Dus als ik het goed begrijp: Je kan op het moment dus foto's uploaden via een telefoon naar The Frame. Ik ga er van uit dat dit meerdere foto's kunnen zijn. Je kan deze weergeven als slideshow in de Art-modus, maar als de tv helemaal uit is geweest onthoud hij de slideshow instellingen niet en wordt er maar 1 eigen foto weergegeven. Is dit dan altijd de eerste? Ofwel als ik na een paar dagen of een week een andere wil, bijvoorbeeld de 3e uit mijn lijst, is dat dan wel mogelijk?

Het blijft toch jammer dat een televisie die zich ongeveer als enige een schilderij aan de wand kan/wil zijn, het anno 2021 niet voor elkaar krijgt om een slideshow van foto's te tonen. Lijkt op een geld kwestie, het eigen abonnement promoten...

0 Likes
mike rosauer
Explorer
Opties

ik snap niet zo goed tegen welke problemen je aan loopt maar hier werkt het prima met eigen fotos alleen als het scherm hellemaal uit geweest is moet je hem weer even opnieuw aan zetten wat natuurlijk begrijpelijk is .. ook dus totaal geen last van reclames 

dus wij zetten hem dus niet meer uit :smiling-face:

Daniel V
Apprentice
Opties

Beste,

Is het mogelijk om bij een volgende update wat verbeteringen door te voeren in het gebruik van eigen foto’s via de kunstmodus. Ik denk ondermeer aan:

- meerdere foto’s selecteren en hierop dezelfde bewerkingen toepassen, zoals de (of geen) passe-partout tonen. Nu moet je dat immers foto per foto doen.

- foto’s groeperen per thema, zodat je bijvoorbeeld per gelegenheid een bepaalde set foto’s kan tonen

- foto’s kunnen sorteren (op datum bijvoorbeeld)

Lijken mij een enorme meerwaarde.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Daniel V 

Je kunt via de Samsung Members app > ondersteuning > feedback je feedback versturen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick