Mijn 55Q90RALXXN update auto, dus zou up to date moeten zijn.
SW: T-MSMDEUC-1385.0, B6970101/070204,BT-S
De XBOX series X kan op, alleen... Bekijk bericht
Goede dag,
Ik weet dat hier al een hoop over geschreven is maar ik heb toch een redelijk specifieke vraag.
Ik heb de ue55ks8000lxxn waar... Bekijk bericht
Ik heb een half jaar oude samsung qe50q65t en gezien de slechte wifisnelheid, 5g router 10cm onder tv, max 20 Mbs, heb ik de tv maar aangesloten... Bekijk bericht
Ik heb sinds 3 maanden nu een nieuwe QE65Q95TCLXXN en ben hier zeer tevreden mee echt een pracht tv. Er is echter een ding wat me erg stoort. In... Bekijk bericht
Hallo allemaal,ik heb een compleet nieuwe set aangeschaft en krijg deze volgende week binnen. Ik ben nu al een beetje aan het kijken hoe ik het een... Bekijk bericht
De afstandsbediening van Samsung tv werkt op mijn next van ziggo enkel de kanalen kan ik niet switchen, maar als ik het deurtje van de kast open... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb begin dit jaar (of eigenlijk, december 2020) een Frame 50" (qe50ls03t) gekocht. Heb toen niet de tijd gehad om er een lijst... Bekijk bericht
Ik heb 28 mei voor onze nieuwe woning een Samsung Frame gekocht. Nadat de woning is opgeleverd op heb ik de tv uitgepakt en me in augustus... Bekijk bericht
Hallo ik heb een samsung frame tv die ik via ARC aan mijn stereo wil koppelen. Het vreemde is is dat het prima werkt voor de youtube app, maar voor... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Ik dacht ik geef Samsung TV Plus een kans, maar ik krijg om de zoveel seconden navigatie opties onderin het beeld.
Hoe krijg ik... Bekijk bericht
Sinds deze morgen kan mijn frame de bron voor hdmi niet meer vinden waar ziggo aan verbonden is. Hiervoor totaal geen problemen. Alles alweer... Bekijk bericht
Sinds deze week doet onze TV het raar. We hebben een Samsung LE37S81BX/XEC LCD TV (2007).Van de TV gebruiken we beide HDMI-poorten een Chromecast... Bekijk bericht
Onderaan het scherm (op de kader achter het samsung embleem) zit een paneeltje met toetsen (4 richtingen toets) + een klein schakelaartje links... Bekijk bericht
My Samsung TV had multiple problems with my Samsung TV within 18 months after purchase. I could not download any new apps on the TV. The sound of... Bekijk bericht
Beste .....,
Het lijkt een vaak terugkerende probleem. Mijn SAMSUNG smart TV UE50TU7020WXXN vindt de digitale zenders niet (NPO 1,2 en 3).... Bekijk bericht
wij hebben sinds kort zwarte vlekken op ons scherm. Begons met uiterst links en rechts op het scherm, maar ondertussen is de linkse vlek naar het... Bekijk bericht
Hi, I just purchased the Samsung Neo QLED 4K 55QN95A with Sonos Arc. After reading all the compatibility issues between Samsung and Sonos I was... Bekijk bericht