Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Disney app

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2019 10:10 AM)
9860 Weergaven
wiscel
Pioneer
Opties

Nu Disney binnenkort met een eigen streaming kanaal komt, komt er in de Smarthub dan ook een App (net zoals die Netflix/Amazon) voor op onze Samsung tv's om dit te kunnen kijken?

38 Antwoorden
Martijn240787
Journeyman
Opties
Cool!
Erg benieuwd maar verwacht weinig eerlijk gezegd.
Heb gisteravond een tweet richting de disneyplushelp gedaan. (Engelstalig account). Helaas nog geen reactie gehad.
Mocht ik daar nog reactie krijgen zal ik het hier laten weten.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Nu half uur later nog in de wacht.... Verwacht ook vrij weinig idd..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Het is net Samsung

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
De service van Samsung is wat mij betreft top, ze handelen mijn problemen meestal prima af :smiling-face:
0 Likes
Martijn240787
Journeyman
Opties

Disney+ lijkt tot op heden nog steeds niet echt met een antwoord te komen.

Kreeg zojuist via Twitter wel het volgende antwoord van Samsung:

Hey Martijn! Op dit moment hebben wij nog geen informatie over Disney+. We zijn dit aan het uitzoeken en komen er  zo snel mogelijk op terug. ^Mart

 

In ieder geval een antwoord zullen we maar zeggen!

0 Likes
Martijn240787
Journeyman
Opties

 

Gisteren via Twitter alsnog een antwoord gekregen van Disney+NL

 

Hi @Martijn240787, bedankt voor het bericht aan Disney+. Sorry dat het even heeft geduurd om bij je vraag te komen, Martijn. Het is wat druk geweest zo de eerste dagen van het lanceren van Disney+, ik hoop dat je dat kunt begrijpen. We zijn zeker van plan om Samsung Smart TV's te ondersteunen. Helaas is dat niet gelukt voor de lancering van de proefperiode van 12 November. We richten nu op een lancering voor de officiële lancering van Disney+ van 12 November. Een magische dag gewenst.

BruceH
Community Manager
Opties

Dat klinkt veelbelovend!

rsz-846676
0 Likes
JcJay
Explorer
Opties

Hij is publiekelijk aangekondigd voor Tizen. 

Klik hier voor artikel

Laat je niet misleiden door de titel van het artikel 😉

0 Likes
Ruppegup
First Poster
Opties

Nee als het zo moet, hoeft er geen uitleg meer gegeven te worden. Jemig wat een trieste overtrokken reacties op vragen die mensen hebben. @rohit, gezellige man neem eens vakantie! 

Rob0860
Pathfinder
Opties

Inderdaad @Rohit neem eens vakantie heb het al eerder met jou aan de stok gehad, maar ik merk dat meerdere zich aan jou irriteren, je lult alles recht wat krom is bij Samsung en je vreselijke hoofdletters irriteren mij ook

0 Likes