Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Disney app

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2019 10:10 AM)
9878 Weergaven
wiscel
Pioneer
Opties

Nu Disney binnenkort met een eigen streaming kanaal komt, komt er in de Smarthub dan ook een App (net zoals die Netflix/Amazon) voor op onze Samsung tv's om dit te kunnen kijken?

38 Antwoorden
Robinvdh5
Apprentice
Opties

Mooi om te horen dat Disney de app nu ook heeft bevestigd!


Offtopic: Ik hoop dat Samsung eens in gaat grijpen. Gezien de reacties en ook mijn eerdere irritatie lijkt me dit voor hun niet wenselijk. Ik hoop voor de mensen niet dat deze "expert" het voorbeeld is voor de andere, anders vrees ik dat deze community ten dode opgeschreven is. Bah.

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties


5328
Berichten

891
Kudos

520
Oplossingen

Hmm waarom zouden ze ingrijpen? Omdat er domme mensen op deze wereld zijn die niet kunnen lezen? Of hun excuses kunnen aanbieden als ze er compleet naast zitten? Rare wereld leef jij in.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Lassy
Helping Hand
Opties

@Robinvdh5  schreef:

Offtopic: Ik hoop dat Samsung eens in gaat grijpen. Gezien de reacties en ook mijn eerdere irritatie lijkt me dit voor hun niet wenselijk. Ik hoop voor de mensen niet dat deze "expert" het voorbeeld is voor de andere, anders vrees ik dat deze community ten dode opgeschreven is. Bah.


Daar sluit ik mij volledig bij aan! Te onbeschoft voor woorden...

RobertS
Troubleshooter
Opties

Hi all,

 

Ik snap dat de gemoederen soms hoog op kunnen lopen, iedereen is immers vrij om zijn of haar mening te uiten. Echter wil ik jullie toch vriendelijk vragen om het netjes te houden op de Community, ook al is er sprake van onderlinge onenigheid. Ik denk dat Mickey en Goofy een dergelijke ruzie rondom hun platform heel jammer zouden vinden :winking-face:

 

Om iedereen alsnog tegenmoet te komen hebben we @Rohit zojuist even naar een Wellness resort gestuurd. Naar verwachting zal hij volledig ontspannen en gezellig terugkomen :smiling-face: 


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
BonesNL
Navigator
Opties

Ah worden zelfs posts verwijderd, dingen worden toch niet in Korea gemaakt? #censuur

0 Likes
Martijn240787
Journeyman
Opties

Sinds vandaag is hij online!

Tv moet HD ondersteunen en nieuwer zijn dan 2016.

 

Er staat volgens mij een lijst online waar tv's staan die worden ondersteund.

 

Mijn tv had de app overigens al gedownload zonder dat ik hem daar opdracht voor had gegeven.

0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Al een tijdje heur

0 Likes
MrJaxxs
First Poster
Opties

Mijn tv is dus HD maar helaas  van 2016. En ik vraag me af of het besturingssysteem Tizen van 2016 zoveel anders is dan dat van 2017.  Dat ze geen tv's ondersteunen van 2012 of zo ongeveer kan ik me ergens indenken maar why tf alleen maar vanaf 2017??? Hoe moeilijk kan het zijn.

0 Likes
JcJay
Explorer
Opties

Was idd ook mijn gedachte. Lijkt me sterk dat t aan de hardware ligt, doch cker weten doe ik dat niet. Zit precies met dezelfde situatie... Sterker nog, heb een 4K tv uit 2016... Als t software matig is kan je je ook afvragen waarom Tizen nooit geupdate wordt/kan worden door Samsung naar de niewste/een nieuwere versie die tegenwoordig op de tv's komen a la mobiele telefoon (Android/IOS)

0 Likes