Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bron/Beeld probleem bij Samsung QE65Q70R - QLED

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2020 11:35 AM)
1740 Weergaven
Patrick091163
Student
Opties

Goede morgen,

Ik heb een probleem met onze TV Samsung Samsung QE65Q70R - QLED.

Wij hebben bijna dagelijks probleem met het volgende, bij het veranderen van BRON : Telenet-Netflix-PSP komt geregeld het beeld niet door, ttz. wij kijken naar een film op netflix, aansluitend willen we iets zien via Telenet, het beeldscherm toont de Samsung achtergrond met TELENET op, we horen het geluid van het programma, alle toetsen van de controller werken maar het beeld verschijnt niet, pas na herhaaldelijk alles af te zetten (TV en Digibox) komt het beeld er eindelijk door. Ditzelfde probleem hadden we ook vorige zondag toen we de PSP speler wilden gebruiken, alle geluiden waren er maar op het scherm enkel de Samsung Achtergrond maar geen beeld. Alle kabels en aansluiting heb ik reeds her-aangesloten maar het probleem blijft zich voordoen. Is dit een gekend probleem? zijn er mogelijk oplossingen die we kunnen proberen. Ik wil het toestel liever niet terugsturen.

Dank bij voorbaat

0 Likes
6 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Patrick091163 , Patrick,

Is de volledige Model Code van de tv QE65Q70RALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1356.2? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.?

Het toestel terugsturen is voorlopig even niet nodig. Zou je, om uit te sluiten, de tv kunnen resetten?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten. Je moet dan wel weer het e.e.a. opnieuw instellen.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Denny1984
Student
Opties

Hey ik heb hetzelfde probleem hier. Hoe heb je dit kunnen oplossen??? 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Denny1984 , Denny,

1 vraagteken is ruim voldoende. Je vraag komt met  1 ook wel over.

Hier kan overal zijn 🤷‍♂️. Voor jou dezelfde vragen als aan Patrick091163 die nog geen antwoord heeft gegeven.

Wat is de Model Code van de tv? Deze staat in het omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Denny1984
Student
Opties

Hey modelcode is qe55q67ralxxn

Softwareversie is t-msmdeuc-1372.2, b69701/070204,bt-s

0 Likes
Patrick091163
Student
Opties

Goede morgen, Coolblue heeft een technieker langs gestuurd en die heeft uiteindelijk het moederbord vervangen, sindsdien loopt het vlotter.  (TV aangekocht via Coolblue en hen een chat bericht gestuurd) Een enkele keer blijft de TV haperen, vooral van Netflix terug naar TV/Digibox maar dan doe ik een "hard start" door de aan/uit knop ingedrukt te houden.  het startscherm verschijnt dan ttz.  het Samsung Qled scherm en kan ik terug naar de digibox gaan.  Met vriendelijke groet, Patrick

Denny1984
Student
Opties

Mercikes zal dan ook eens een e-mail sturen. De mijne kwam van vandenborre

0 Likes