Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

oude tv voet plaatsen op een nieuwe tv

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2020 04:50 PM)
663 Weergaven
Anouk
Apprentice
Opties

Ik heb een oudere samsung led tv UE40B6000 met een mooie glazen voet. Ik wil een nieuwe Samsung 4 K kopen maar daar vind ik de pootjes lelijk van. Kan ik mijn oude voet op de nieuwe plaatsen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Anouk , Anouk,

De tv die je nu hebt is een 40" Full HD tv uit 2009. Niet 1 van de jongste meer 😉.

Ik weet niet wat voor een tv je op het oog hebt, maar die zal ongetwijfeld zwaarder zijn dan deze.

Het is erg onverstandig om dit te doen, want als de nieuwe tv onverhoopt zou omvallen dan valt dit sowieso buiten de garantie..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Anouk , Anouk,

De tv die je nu hebt is een 40" Full HD tv uit 2009. Niet 1 van de jongste meer 😉.

Ik weet niet wat voor een tv je op het oog hebt, maar die zal ongetwijfeld zwaarder zijn dan deze.

Het is erg onverstandig om dit te doen, want als de nieuwe tv onverhoopt zou omvallen dan valt dit sowieso buiten de garantie..

Groet, Dick
0 Likes
Anouk
Apprentice
Opties

Dank je wel Dick, het was ook maar een idee. De voet die op de oude zit is zo mooi en ook best zwaar. Maar wat niet gaat, gaat niet.

Ik had een eenvoudige van de serie  UE65/55RU7099 etc. op het oog.

groetjes Anouk

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Anouk , Anouk,

Het is idd een mooie voet! Goed dat je even een reply stuurt.

De 55RU7099 is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Duits). Probleem tv's.

https://tweakers.net/pricewatch/1331810/samsung-55nu7099-zwart-buitenlands-model/specificaties/

Pas alsjeblieft op en let vooral op volledige Model Code. Die moet eindigen op XXN en niet op XZG (UE55NU7099BXZG).

Waarschijnlijk heb je deze gezien bij onderstaande 'leveranciers'. Ga niet voor het grote geld, want goedkoop is duurkoop:

Foka (was Kamera Express), TVreus, bol.com->partner: Deli Lifestyle, bol.com->partner: Beste Electro Deals=TVreus, otto.nl, bol.com->partner: EL-Vidas.nl, plasmavisie.nl, KiyOh, bol.com->partner: TV-Plaza, Buymi, bol.com>partner: TV-Online, Electronic Partners.

TV-Plaza, TV-Online, EL-Living en El-Vidas hebben hetzelfde retouradres:

Skagerrak 20, 9723 JR Groningen. Dit is gewoon dezelfde toko!

Suc6 met het uitzoeken!

Groet, Dick
0 Likes
Anouk
Apprentice
Opties

Dank voor je uitleg en info. Ik weet nu waar ik op moet letten. Is best verwarrend al die verschillende letters in dezelfde serienummers.

groetjes Anouk

Marlisa
Student
Opties
Anouk, ik ben op zoek naar de voet van dit type( UE40B6000) heb jij 'm nog en zou je deze dan willen verkopen?
0 Likes
Anouk
Apprentice
Opties
Marlisa, helaas heb ik de tv meegegeven toen ze de nieuwe tv afleverden. groetjes Anouk
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Marlisa ,

Jammer dat Anouk em niet meer heeft. Hierbij de typenummers die je zou kunnen gebruiken:

BN96-11860A, BN96-11860B, BN96-11860C en de BN96-10691A. Even googelen met deze nummers.

Succes!

Groet, Dick
0 Likes
Marlisa
Student
Opties
dank je!
BruceH
Community Manager
Opties

@Marlisa, heb je al op de website van onze partner, Samsung Onderdelen gekeken? https://bit.ly/2caoTI8

Voer bij onderdeelnummer BN96-10691A in, en je ziet hem verschijnen 👍

rsz-846676