Ik heb een oudere samsung led tv UE40B6000 met een mooie glazen voet. Ik wil een nieuwe Samsung 4 K kopen maar daar vind ik de pootjes lelijk van.... Bekijk bericht
Goedemiddag.
Sinds anderhalve week zijn wij in het bezit van de Samsung 65TU7000 (jullie kenners weten natuurlijk al direct dat dit een UHD... Bekijk bericht
Ik heb vorig jaar een gebruikte Smart TV gekocht UE22H5610AW (uit 2014) en nu kan ik geen apps meer downloaden omdat deze door de aanwezige... Bekijk bericht
Sinds ik de tv heb gekocht erger ik me aan HDR films met ondertiteling. Ik stoor me aan het feit dat het beeld steeds plotseling van helderheid... Bekijk bericht
Hoi Allemaal,
Ik ben in het bezit van een QE65Q8F en heb inmiddels voor een andere ruimte de QE43Q60R. Wat mij hierbij opvalt is dat de... Bekijk bericht
Ik heb al geruime tijd problemen met de smarthub. De apps zijn 'grijs' en niet aan te klikken. Wanneer ik een app probeer te openen dan... Bekijk bericht
Ik zou graag willen weten of het bij de QE49Q64R mogelijk is om tegelijkertijd te luisteren via de soundbar (HW-Q60R) en een bluetooth koptelefoon,... Bekijk bericht
Is er een manier om de microfoon van mijn one remote te testen ? Bixby kan mij niet verstaan. Ook als ik bij You Tube iets wil inspreken in de... Bekijk bericht
Gisteren een nieuwe TV (UE50TU8000W) gehaald bij de Mediamarkt. Werkt goed in TV stand. Sonos beam is aangesloten op HDMI ARC poort (2), werkt ook... Bekijk bericht
Gister ging mijn tv een tijdje niet meer aan. Mijn tv is een Samsung UE65NU7020. Na een tijdje uitgezet te hebben ging deze aan. Echter videoland... Bekijk bericht
Ik heb deze smart tv nu twee weken. Geluid wil niet harder of zachter, kan niet naar menu. knoppen voor netflix Rakuten tv en prime functioneren... Bekijk bericht
Beste,
sinds 2 dagen een nieuwe Samsung QE49Q70R aan de muur hangen. Gisteravond kwam ik opeens in een menu links bovenin het scherm. Ik... Bekijk bericht
Hallo allemaal,Ik heb me de afgelopen dagen helemaal suf gezocht en dingen uitgeprobeerd, maar krijg mijn issue niet zelf opgelost. Daarom ga ik... Bekijk bericht
Hai, mijn nieuwe Samsung QE43Q60RATXXH ondersteunt geen ondertitel files van een PC map, terwijl het juist staat aangegeven in de Ehelp dat dit wel... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Sinds 2 dagen herstart mijn QE55Q9F regelmatig onder verschillende foutmeldingen w.o geen netwerk, geen kabeletc.
Vanmorgen... Bekijk bericht
HI, not sure wether this is a pure NL or international community, so will state my situation in English. OK to respond in Dutch!
Yesterday... Bekijk bericht
Ik heb sinds een week the Frame 2019 43 inch daar is een no Gap wall Mount bij geleverd.
In de handleiding staat dat deze niet horizantaal... Bekijk bericht
Beste,
De afgelopen 3 uur ben ik bezig geweest met het proberen updaten van mijn televisie. Ik heb geprobeerd om de update via internet te... Bekijk bericht
sinds 2 dagen heb ik een 43 inch samsung frame 2019) prima toestel echter krijg ik 1 ding niet voor elkaar.
ik heb nu mijn Samsung AB weten te... Bekijk bericht