Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeldscherm donker

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2023 01:15 PM)
6593 Weergaven
Jos1964
Pioneer
Opties

Samsung qe75q75batxxn gekocht 19 Jan 2023.
Sinds vandaag 13 juni 2023 donker beeld.  Alle instellingen betreffende helderheid uitgeschakeld zoals in probleem oplosser wordt aangegeven geen resultaat. Tv gereset. Software up to date. Geen resultaat weer alles betreffende probleem oplosser ingesteld. Geen resultaat. Bij kijken naar Netflix of via internet browser ook donker beeld. 
multiview geprobeerd scherm telefoon ook donker.

conclusie ik weet niet wat nog meer te doen. 

Gaarne.  een reactie 

4 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ramon1982
Pioneer
Opties

De update is binnen.

Je kan hem downloaden van de site van Samsung.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag.

Van mijn collega's heb ik begrepen dat er iets niet helemaal goed is gegaan met een update voor de TV, (het gaat hierbij om TV's in de Q75 serie) er wordt hard gewerkt aan een nieuwe update en zodra deze is uitgerold kan je deze via de site downloaden. Ook zal de update beschikbaar komen via het menu van je TV.

Hopelijk wordt deze ook zo snel mogelijk uitgerold!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is niet de bedoeling om hier een serviceverzoek of monteur voor langs te laten komen. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het is technisch niet mogelijk om een lagere versie van de software uitvoering via het systeem door te pushen 😉

 

Dit zal overigens ook geen weken in beslag gaan nemen, wij verwachten dat deze update op korte termijn ook beschikbaar zal komen.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mark710, geodemorgen.

 

Is het je nog gelukt met de nieuwe update? Op de product pagina van je TV staat ook een nieuwe update klaar om dit op te lossen. Kom je hier niet helemaal uit dan kunnen mijn collega's je hier ook mee helpen via een Hulp-op-Afstand sessie(https://bit.ly/2OhhbuU)

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

147 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag Jos, @Jos1964 ,

Vervelend dat je nu al een probleem ervaart met de tv! Zou je een beeldtest willen doen? Ga naar:
Menu→Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Het beeld testen.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen:
https://eu.community.samsung.com/t5/Televisie/How-to-Wat-zijn-de-beeldtestfoto-eisen/td-p/307375
Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices.
 Heb je ook naar deze instellingen gekeken? Pagina 137:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202301/20230127170848354/BN81-22795C-580_EM_OSNDVBEUB_...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Jos1964
Pioneer
Opties

Ik had de beeldjes ook gedaan.  CA5654B9-16A7-454C-9572-240E919D6C56.jpeg74EAD3C1-DC58-4212-9691-A6ABBFAA7E15.jpeg

0 Likes
Jos1964
Pioneer
Opties

Beeldtest.  Als je foto van donker scherm maakt zal de foto  die je hiervan maakt niet weergeven wat je daadwerkelijk ziet. De camera zal zijn belichting aanpassen en dan een ander beeld geven dan je daadwerkelijk ziet. 

0 Likes
Jos1964
Pioneer
Opties

De optie op pagina 137 ook gedaan

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Jos1964 ,

Dat ziet er niet goed uit. Op de grayscales kun je het goed zien.
Ook met eventuele aanpassing van de belichting. Links veel te donker.

Je kunt er ook even remote naar laten kijken. Zij kunnen eventueel de instellingen nalopen:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst SMART TV’S selecteren en daarna naar beneden scrollen.
Mocht daar niks uitkomen dan moet er een monteur naar kijken.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Ramon1982
Pioneer
Opties

Ik heb hetzelfde probleem met de 

QLED 4K Q77B (achtergrondverlichting werkt niet)

Maar heb contact opgenomen met Samsung maar we zijn niet de enigste met dit probleem.

Samsung is bezig met een software update dan zou het probleem verholpen moeten zijn in de loop van de dag.

Groet,

Ramon

0 Likes
Jos1964
Pioneer
Opties

Ik heb al een reparatie aanvraag ingediend. Gezien het plusminus 4 dagen duurt voor en contact wordt opgenomen had ik de hoop gevestigd dat er misschien iets was wat ik nog niet had geprobeerd om het op te lossen.   En als ze dan contact opnemen duurt het natuurlijk weer de tijd dat ze langskomen.  Gedurende die tijd geen tv.   Jammer in  35 jaar  tijd 4 tv’s gehad van ander merk  tv’s gewisseld ivm met nieuwe uitvoeringen maar nog nooit ivm  problemen

Oplossing
Ramon1982
Pioneer
Opties

De update is binnen.

Je kan hem downloaden van de site van Samsung.

 

0 Likes
Jos1964
Pioneer
Opties

Eerlijk gezegd had ik al een vermoeden dat er iets was met een update. Gezien ik gisteren normaal heb gekeken en vanmorgen plots niet meer.  Ik hoop dat je gelijk heb want ik vind het zeer storend.   
zou handig zijn als Samsung dit aangeeft voorkomt ergernis 

0 Likes