Sinds afgelopen woensdag in het bezit van de UE75NU8000. Complete installatie met av-receiver, blu-ray, xbox360 en Horizon box was echt wel een... Bekijk bericht
Hi,
Vandaag nieuwe tv binnen gekregen, mijn UE49MU6400 geïnstalleerd en gekoppeld met Ziggo box.
hele stomme vraag misschien maar kan... Bekijk bericht
One mini connect box hdmi poort 1 en 2 doen het niet! Bij poort 1 zegt die niks gevonden en als ik hem in poort 2 doe start de tv opnieuw en zegt... Bekijk bericht
Mij is opgevallen dat er een lichte flikkering in het scherm zit. Ik dacht dat dit eerst alleen bij interactieve tv was omdat daar de achtergrond... Bekijk bericht
Kreeg gisteravond de melding dat ik niet van zender kon wisselen omdat ik 2 programma's aan het opnemen was. Kreeg een scherm met de keuze om... Bekijk bericht
Hallo,
Wij willen een nieuwe TV kopen en wel een SAMSUNG. IK heb een blu-tooth koptelefoon en een 1 TB externe harde schijf waar mijn films op... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb net een nieuwe tv gekocht. Deze is aangesloten op een Onkyo Atmos receiver.
Op de One connect heb ik hdmi4 (ARC) met een hdmi... Bekijk bericht
Goedemorgen iedereen, ik heb de ue55ks7000 een jaar geleden gekocht na uren reviews te lezen. Iedereen was heel possitief over de scherpte van het... Bekijk bericht
Sinds paar dagen trotse eigenaar van deze Qled
Toch valt mij iets op ,bij snelle bewegingen komt het beeld wat na,bevoordeeld als een persoon... Bekijk bericht
hallo
ik heb nog niet zo lang geleden een nieuwe tv gekocht , een klein 32 inch T32H390FEV model. Geen smart tv of zo , gewoon , lcd led. Ik heb... Bekijk bericht
Goedemorgen, ik heb een nieuwe UE49NU7170, maar ik kan de RTL XL app niet downloaden in de app store? Hij lijkt niet meer beschikbaar? Doe ik iets... Bekijk bericht
Ik heb een samsung 7 tv . Ik heb geluid bij gebruik van dvd speler en bij het spelen van netflix. Enkel via de digicorder van telenet krijg ik geen... Bekijk bericht
Het beeld en geluid kunnen plots wegvallen, en komt niet onmiddellijk terug.
Als ik voeding uit stopcontact haal en terug insteek, lijkt ie het... Bekijk bericht
Waar kan ik vinden welke data Samsung over mijn tv-gebruik verzameld, zodra ik op de TV de internet verbinding activeer ? Of anders: is bij iemand... Bekijk bericht
Het gaat om TV UE40MU6470 Vanwege mijn zeer slechte gehoor gebruik ik een ringleidng maar krijg dan een extreem hoge Echo geluid. De TV staat dan... Bekijk bericht
deed het 's morgens maar 's avonds niet. Zwart scherm. 8 uur stroomloos maakte geen verschil. Is alleen aangesloten op mediabox van ziggo.... Bekijk bericht