Kan iemand mij zeggen welke verschillen er zijn in de 2018 versie van de QE55Q7FN en de QE558FN.
Volgende ben ik al wel tegen gekomen:
-... Bekijk bericht
hallo, heb sinds 1 week de nieuwste samsung tv QE75Q7FNALXXN maar de app van pathe zit er niet op, kan iemand mij vertellen hoe ik er aan kan komen... Bekijk bericht
Hallo,
Soms en zonder aanleiding toont mijn TV (UE46D6530) dit menu. Het rode lampje eronder knippert als een gek alsof er steeds weer een... Bekijk bericht
hallo, mijn Samsunbg TV heeft opstart problemen; hij gaat aan en meteen weer uit en dat continue....Hij klikt tijdens deze routine. Ik heb alle... Bekijk bericht
Sinds een aantal weken blijft het geluid van de TV soms hangen. Soms wel elke minuut. Net als vroeger, alsof er een kras in de plaat op de... Bekijk bericht
Returnknop ab werkt wel, tv geeft alleen een geluid maar voert niet uit. Het ligt niet aan de ab omdat ik ook een afstandbediening app had... Bekijk bericht
Op mijn Samsung TV - UN55F9000 kan ik screen mirroring activeren, net zoals op mijn Galaxy Tab S2.
Beiden zien elkaar, maar verbinden... Bekijk bericht
Hallo iedereen,
ik hoop dat iemand me met onderstaande kan helpen...ben nieuw op het forum, heb gezocht op een soortgelijk probleem maar... Bekijk bericht
Mijn Samsung UE43MU6100 herkent mijn Nura koptelefoon in de bluetooth luisprekerlijst
Als ik vervolgens op "koppelen nodig" druk , gaat... Bekijk bericht
Na levering alles aangesloten: geen reactie, geen beeld, geen geluid, geen lampjes die branden. Niets. Nu had de doos wat waterschade, dus... Bekijk bericht
Sinds kort heb ik verticale strepen aan de zijkant van mijn Samsung TV.
Type UE55ES8000. Heb in het menu ook de zelfdiagnose en het beeld testen... Bekijk bericht
Beste,
Sinds een week springt mij TV UE48JU6410 automatisch naar net 2. Ook als deze reeds op net 2 staat. Ik heb de batterijen van de... Bekijk bericht
Hey hallo ,
Heb net deze tv gekocht en wil graag mijn Ziggo kaart in de tv doen. Nou staat er helemaal niks in de gebruiker handleiding en... Bekijk bericht