Hallo, vandaag mijn nieuwe Frame 55" gekregen via bol.com. Nu zou er spake zijn van een giftcard voor 6 maanden Art Store. Hoe kom ik in... Bekijk bericht
We hebben vandaag onze QLED 4K 65Q64R binnen gekregen. Alle apparaten zijn gekoppeld (KPN en Apple TV) behalve de afstandbediening van onze HARMAN... Bekijk bericht
Op 28-9-2017 kocht ik een Samsung 4K Ultra TV UE55MU6100. Van de ene op de andere dag vertoont dit scherm een grote zwarte verticale balk over het... Bekijk bericht
Ik heb sinds 5 weken een Samsung Frame TV. Sinds 2 weken kan ik echter geen foto's meer uploaden via Smart Things. De app geeft aan dat de tv... Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben voornemens om een 43" qled aan te schaffen (groter kan ik helaas niet plaatsen), maar heb nog... Bekijk bericht
Hallo , ik heb een vraag m.b.t. mijn tv ue55mu7000 (2017). Ik heb voor enige tijd de update 1250.5 gedaan en zou nu hdr10+ moeten hebben. Ik... Bekijk bericht
Mijn bluetooth koptelefoon van jbl ruist het is vooral aan de linkerkant en bij andere apparaten doet hij het prima dus ligt denk ik aan de tv een... Bekijk bericht
Ik heb sinds vorige week bovengenoemde tv in het bezit. Sinds dit weekend regelmatig tv (met name Netflix) gekeken en af en toe komt er een witte... Bekijk bericht
Sinds twee dagen openen NPO, RTL XL en Pathé Thuis niet meer. Heb alle instellingen nagelopen en reset uitgevoerd maar niets lijkt te helpen.... Bekijk bericht
Heb internetverbinding, maar krijg steeds mededeling “kan geen verbinding maken met server”. Geprobeerd: tv gereset, modem gereset, smart hub... Bekijk bericht
Ik heb witte vlekken op mijn Samsung UE48H6640. In het midden en onderin het beeldscherm. Ik heb de beeldtest uitgevoerd, maar vlekken blijven... Bekijk bericht
Hallo,
Telkens als ik Netflix, NPO start of Youtube wil kijken op mijn QE49Q6FNAL uit 2018 loopt de TV geheel vast. ( de 4 K versie)
Kan... Bekijk bericht
Hallo!
Ik heb nu zo'n 4 jaar een Samsung tv model: UE40K5600AW. Ik heb er nooit problemen mee gehad sinds vorige week. Ik start de TV op,... Bekijk bericht
We zijn in het bezit van een qled 49 inch tv.
Qe49q6fna
serienummer oeov3hgk600082f
Al enige maanden springt de tv (na enkele minuten... Bekijk bericht
Ik heb een samsung serif tv en wil mijn eigen foto als achtergrond gebruiken in ambient mode. Dat lukt, maar alleen met een kader er om heen... Bekijk bericht
Mijn tv, samsung ue50j6240, heeft géén apps voor disney plus wel Netflix en Videoland. Graag disney plus app installeren op deze tv model, uit... Bekijk bericht