Hoi
Ik heb een samsung q9fn uit 2018, met een google chromecast en een google nest mini.
Via die nest mini kan ik met spraak opdrachten... Bekijk bericht
Sinds kort moet ik wel 10 x per uur mijn afstandsbediening opnieuw koppelen omdat hij niet meer herkend wordt.
heb batterij al verwisseld... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds we een nieuw modem hebben maakt onze smarttv geen verbinding meer met Wi-Fi. Op andere apparaten hebben we wel internet, dus... Bekijk bericht
Hallo ik heb het volgende probleem bij mijn samsun televisie van ongeveer 4 maanden oud. Er komen twee banen in beeld net alsof daar geen licht... Bekijk bericht
Na de laatste update geeft de tv QE75Q85RALXXN na elke keer inschakelen de melding zoeken naar updates.
Het vinkje voor automatisch zoeken naar... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik heb sinds november 2019 een Samsung QE65LS03RAS.
Nu doet zich het volgende voor; als ik via de afstandsbediening mijn... Bekijk bericht
Vanaf het moment van aanschaf van mijn tv, the frame 43", heb ik problemen met het roteren van kunst.
Na een paar dagen roteert de kunst... Bekijk bericht
Hi All,
I have Samsung QE55Q70R TV connected to HW Q80R soundbar via HDMI/Anynet+. It worked like this several weeks but this night without... Bekijk bericht
Dit televisiescherm gebruik ik als extra computerscherm, het is verbonden aan mijn laptop met een HDMI-kabel. De Source van het scherm is naar PC... Bekijk bericht
Ik heb een UE55MU7000 TV (Firmware 1280.5) met een HW-Q80R soundbar (Firmware 1008.0, via US site gedownload, handmatig geupdate). De soundbar is... Bekijk bericht
Hoi Allemaal,
Mijn setup bevat een playstation 4 die aan mijn UE49NU7170 tv zit. De TV is aangesloten op mijn Denon x1000 receiver via ARC.... Bekijk bericht
Goedenavond,
Vandaag hebben wij een Samsung QLED 4k televisie - model QE43Q64T - aangeschaft dat volgens de verkoper de meest recente... Bekijk bericht
Ik heb een samsung UE55RU7020WXXN met softwareversie T-MSLDEUC-1356.0
Al mijn apparaten werkten prima, maar van de 1 op de andere sag werkt mijn... Bekijk bericht
goedendag,
wij moeten een tv aanschaffen voor iemand met een lichaamlijke beperking dus zoeken iets met spraak besturing is dan de 43TU 8000 een... Bekijk bericht
Op onze ue65nu7021w tv gaat met enige regelmaat het tv signaal aan en uit als dit via de hdmi 1 is aangesloten. Switchen naar hdmi 2 verhelpt het... Bekijk bericht
Ik heb sinds gister een nieuwe tv namelijk de QE55Q90RALXXN.
Nu heb ik geprobeerd om ziggo te installeren maar dit lukt niet>? ik heb de coax... Bekijk bericht
vrienden, ik heb de pech dat mijn pas aangekochte samsung 65"tv niet meer opstart. Datum aankoop 12/02/20. Na 3x telefonisch contact te nemen... Bekijk bericht
Bij wie kun je het aanvragen om de bluetooth van je samsung tv uit te zetten? Ik heb 2 discussies in de vorm van hetzelfde doel, maar geen... Bekijk bericht