op 25-04-2020 04:44 PM
Bij wie kun je het aanvragen om de bluetooth van je samsung tv uit te zetten? Ik heb 2 discussies in de vorm van hetzelfde doel, maar geen duidelijk antwoord. Hoe en wie kan ik het laten doen van Samsung zelf, op afstand?
op 25-04-2020 04:55 PM
Goedemiddag @SirGoodie ,
Het is helaas niet mogelijk om dit zelf te doen. Dit moet in een special menu (Service Menu) gebeuren.
Dit is alleen toegangelijk/nodig voor monteurs. Je kunt proberen om er 1 te regelen, maar die zal het waarschijnlijk niet doen.
Bovendien is hier geen sprake van een defect en zullen de kosten voor eigen rekening komen..
op 25-04-2020 06:07 PM
Het is bloedirritant in een flat, we hebben al een nieuwe tv gekocht en continu aanvragen om contact te maken via bluetooth. Ik wil een eigen 4k tv halen voor op mijn slaapkamer alleen, alleen tijdens gamen een popup krijgen met iemand wilt verbinding maken, 12 keer per uur is niet te doen. Je kan me niet vertellen dat ze dit niet willen doen, als het door een officieel iemand wordt gedaan hoort het proces goed te verlopen en garantie hoort erbij te blijven na deze aanpassing. Het enigste wat ik als mogelijkheid heb gezien is dat via het officieele de bluetooth op afstand kan worden uitgeschakeld voor je, alleen zie ik nergens een optie om dit te doen. Videos laten het zien hoe je het doet, maar ik vertrouw het niet en garantie valt direct weg. En zoals ik las blijft er een signaal afkomen ook wanneer deze uit is gezet. Waar zou ik eventueel iemand kunnen regelen hiervoor? Ookal doet hij/zij het waarschijnlijk niet?
op 25-04-2020 07:26 PM
Indien je de tv nog niet hebt gekocht of binnen de 14 dagen terug stuur termijn zit is het misschien verstandiger om een tv te nemen waarbij bluetooth wel uit te schakelen is.
Volgens mij dat bij LG wel mogelijk, maar ik durf niet te zeggen of dat bij alle modellen gaat.
26-04-2020 08:29 AM - bewerkt 26-04-2020 08:30 AM
Dat zou mooi zijn. Heb je een model tussen de 600 en 1000 euro die dit heeft met 4k 100Hz minimaal? Voornamelijk enkel om de bluetooth uit te zetten dan. Samsung support ik alsnog in pc onderdelen, maar even om een tv te krijgen die wel aan verwachtingen voldoet..
op 29-04-2020 10:34 AM
Goedemorgen @SirGoodie,
We kunnen de Bluetooth op afstand uitschakelen, maar dan kun je hier geen gebruik meer van maken tot we het weer aanpassen. Als dat geen probleem is, stuur mij dan even een privébericht!