Ik probeer mijn Sony soundbar HT-CT370 aan te sluiten op mijn Samsung TV ue55mu8000L via de 1 connect box.
Ik heb alles gereset en alles... Bekijk bericht
Betreft de UE55HU7500
TV start gedeeltelijk op tikt heftig geen beeld, (wel blauwachtig beeld met lichte flitsen) uitschakelen gaat alleen door... Bekijk bericht
Een verversingssnelheid van 100 hz heeft mijn voorkeur. Kan een Qled tv 50 hz die zelfde verversingssnelheid bieden (visueel).Ben bang dat wanneer... Bekijk bericht
Beste,
Onze Samsung smart TV van bijna een jaar oud kon plots geen verbinding meer maken met de internet (ervoor geen dergelijke problemen... Bekijk bericht
Goedemiddag. Ik ben in het bezit van een samsung tv type LE32B350F1W. Bij het aan en uitzetten van de tv geeft deze een geluidssignaal. Is dit... Bekijk bericht
Iemand die weet wrm het beeld wazig is heb al elke intelling gedaan ik ken zelf veel van tvs en krijg het niet opgelost mr als je op youtube 4 k... Bekijk bericht
Ik heb al een wat oudere samsung tv, maar sinds een tijdje werkt mijn afstandsbediening niet meer. Geen enkele knop. In de bijlage staat het model... Bekijk bericht
Hello,
I recently got the tv in the title, and im having problems setting up my speakersystem
Speakersystem in question is: Logitech Z623
... Bekijk bericht
Ik ben sinds een maand in het bezit van de Qled TV type QE65Q90R en heb daarbij een CI+ 1.4 module. Daarmee zou het mogelijk zijn om een... Bekijk bericht
Onze remote moet de kpn setup box aansturen die achter een stoffen deurtje staat.
Dat heeft in het begin gewerkt maar helaas nu niet meer.
Al... Bekijk bericht
Heeft de Q9FN 2018 nu wel of geen HDR10+ via HDMI? Er ontbreekt nl ST2094 in de beeldinstellingen. Zelfs bij het aanzetten van HDR+ komt... Bekijk bericht
Ik heb al jaren een sonos soundbar met su en 2 surround speakers.
Vandaag mijn Samsung the frame aangesloten op deze soundbar.
Sonos heeft... Bekijk bericht
Goedendag,
Ik heb op cyber monday op 2 december een tv gekocht bij de Media Markt.
Men heeft me toen aangegeven dat ik 500,- cashback kan... Bekijk bericht
Even een vraagje. Kan ik films, foto's ... van mijn desktop pc die aangesloten is met kabel op internet rechtstreeks streamen naar mijn samsung... Bekijk bericht
Ik heb het model UE43NU70, deze TV staat in Belgie, maar instellingen staan op Nederland(s)
Kan verder alle apps vinden, behalve de Nederlandse... Bekijk bericht
Beste,
Sinds een 2 maanden hebben we een QE49Q60RALXXN. Echter veel problemen met netflix en youtube. Beeld loopt regelmatig vast en schakelt de... Bekijk bericht
Al een aantal Samsung TV's gehad afgelopen jaren maar sinds en aantal weken is mijn Samsung UE60JU6870 voor de helft donkerder vanaf de... Bekijk bericht
Kijk met veel plezier naar mijn Samsung The Frame 55". Art mode is ook erg leuk, ware het niet dat de tv niet automatisch weer aangaat bij... Bekijk bericht
Hallo,
ik ben sinds ruim een maand in bezit van de tv QE55Q60R.
Nu heb ik regelmatig als ik tv wil kijken dat het beeld wit is, maar wel... Bekijk bericht
De apps op mijn samsung UE43KU6000 dien het niet meer. Hoe los ik dat op? Ik heb internetverbinding en de gewone zenders en netflix doen het wel.
... Bekijk bericht