Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One remote

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2020 08:25 PM)
471 Weergaven
Mstraten
Student
Opties

Sinds kort moet ik wel 10 x per uur mijn afstandsbediening opnieuw koppelen omdat hij niet meer herkend wordt. 

heb batterij al verwisseld  enzovoort , schermpje al schoongemaakt .

hij is nog geen 2 jaar oud . 
maar sinds 1maand is dit aan de gang en wordt eigenlijk alleen maar erger.

iemand een idee of oplossing voor dit probleem .

gezien de prijs had ik namelijk wel verwacht dat hij iets langer mee zou gaan 😉.

tv type is eu55nu8070

afatandsbediening BN59-01300F

hoor het graag. 

mvg michael 

Tags (1)
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @Mstraten,

Het zou inderdaad kunnen worden verstoord, maar als het voorheen goed heeft gewerkt lijkt het toch aan de afstandsbediening te liggen.

Kun je mij een privebericht sturen met jouw adres- en contactgegevens? Ook heb ik het serienummer en de aankoopdatum nodig. Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe jouw kant op komt.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Wat is het volledige modelnummer van de TV? Als het goed is eindigd ie met XXN aan 't eind (Tenminste als het een Benelux model is, maar het kan ook grijze import zijn waardoor de Onderdelen net wat anders kunnen zijn).

Flauwe vraag trouwens, maar hoeveel bluetooth/wifi apparaten zijn in de buurt "actief?" Dit kan namelijk een stoorzender staan en kan eventueel in een flat wat lastig zijn. (Kans is klein maar je weet maar nooit). Zeker als het gaat over extreme hoeveelheden. 

Mstraten
Student
Opties

Het eindigt met lxxn .

Dus ue55nu8070lxxn

staat alleen een WiFi versterker maar die staat er al ruim 1,5 jaar op de zelfde plek .

en is in een rijtjeshuis.

en als ik bijvoorbeeld wissel tussen app of tv dan loopt hij standaard vast en moet ik weer opnieuw koppelen 

0 Likes
Oplossing
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @Mstraten,

Het zou inderdaad kunnen worden verstoord, maar als het voorheen goed heeft gewerkt lijkt het toch aan de afstandsbediening te liggen.

Kun je mij een privebericht sturen met jouw adres- en contactgegevens? Ook heb ik het serienummer en de aankoopdatum nodig. Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe jouw kant op komt.

rsz-846676
0 Likes