Komt de Samsung terrace nog terug hij is nu nergens meer verkrijgbaar Bekijk bericht
Goedemiddag @AA1908 , Staat er gewoon tussen (bijna onderaan): https://www.hellotv.nl/info/samsung-l... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Komt de Samsung terrace nog terug hij is nu nergens meer verkrijgbaar Bekijk bericht Goedemiddag @AA1908 , Staat er gewoon tussen (bijna onderaan): https://www.hellotv.nl/info/samsung-l... Bekijk bericht |
Hallo, Ik ben de schroefjes van de voet kwijt. Welke soort/model moet aanschaffen? Alvast hartelijk dank voor jullie hulp! groetjes Bekijk bericht Hey @Fanny1977 , Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het is gelukt! Fijne dag! ☀️ Bekijk bericht |
Samsung tv UE50TU8000 springt telkens op zwart scherm terwijl geluid doorloopt. Is nog geen 5 jaar oud. Ik zie heel veel mensen met dit probleem.... Bekijk bericht |
Goedendag. Bovengenoemde opties werken sinds kort opeens niet meer, wat casten betreft (ziet geen TV meer) vanaf een Samsung telefoon én wat... Bekijk bericht |
Wij merken sinds enkele weken dat als we films kijken dat de nachtscenes niet meer te volgen zijn. We hebben dit vergelijken met onze tv op de... Bekijk bericht Goedemorgen @Lanzo_van_Slooten , Lanzo, Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken? Bekijk bericht |
Samsung QE5OQ65AAUXXN. Het probleem is als volgt: Het begon maar aan/uit gaan en weer aa/uit daarna bevriezen van het beeld in het midden en dan... Bekijk bericht @Astrid15 , Het wordt vaak als rekenvoorbeeld gebruikt. Ik zie dit soms ook terug bij MediaMarkt. Bekijk bericht |
Op mijn smart tv blijft het beginscherm van NOS Live in beeld staan. En die app reageert nergens op. Ik heb de TV gereset (2x), maar dat helpt... Bekijk bericht Het gaat om een Samsung the Frame met Chromecast. Ik gebruik normaal alleen de afstandsbediening van... Bekijk bericht |
Alles al geprobeerd, tot aan terugzetten naar fabrieksinstellingen echter niets werkt (ik heb 1 bedraad netwerk dus daar ligt het niet) Ik heb een... Bekijk bericht Hey @Wecool , Heb je al een oplossing kunnen vinden? Hulp op Afstand nog ingezet? Bekijk bericht |
Hallo Via de Samsung community mijn tv gereset, maar krijg mijn ziggo tv kanalen niet meer op de tv. Heb ook geprobeerd om de remove... Bekijk bericht Heb een nieuwe Samsung gekocht,de neo qled 4k 65qn93d. Het is toch wel vervelend dat mijn samsung so... Bekijk bericht |
ik wil ook al heel lang een klacht indienen, maar zie totaal geen mogelijkheid waar dat mogelijk is. Sinds oktober 2024 ben ik al bezig met een... Bekijk bericht Hallo @Bir1, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We waarderen jouw mening! Ik lees dat je al i... Bekijk bericht |
Ik heb een QE55S95DATXXN gekocht. Daar zat een nieuw soort Smart Remote bij, soortgelijk aan onze oudere die bij de QE49Q7FAM zat. Op deze nieuwe... Bekijk bericht Hallo @corbosman, Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw televisie! Ben je eruit gekomen met het ... Bekijk bericht |
we hebben een reparatieafspraak, maar hoe zeg ik die af? Bekijk bericht Goedemiddag @Members_ibZMQx5 , Bij de reparateur. Heb je geen bevestigings e-mail van de afspraak ge... Bekijk bericht |
Door een ongelukje is de subwoofer van mijn soundbar kapot ( gevallen) Rondje bellen langs electronicazaken leert dat zo,n subwoofer alleen niet... Bekijk bericht Hoi @Members_u1Njruq , Ruud, Geen dank! Inderdaad behoorlijk prijzig! Kijk maar wat je doet. Fijne a... Bekijk bericht |
Ik wou graag de 77 inch met QD OLED, maar was teleurgesteld toen ik erachter kwam dat ze in Europa alleen met WOLED worden geleverd… De 65 inch is... Bekijk bericht Goedemiddag @Thamas , Zo'n vraag is lastig te beantwoorden, omdat dit heel persoonlijk is.Je zult hi... Bekijk bericht |
Hallo, Ik ervaar al een tijdje dat Q Symphony niet altijd werkt bij het starten van de televisie. Ga je vervolgens naar instellingen toe, dan... Bekijk bericht Bedankt voor het delen isonah, Je kan ons gerust up-to-date hierover houden. Met groet, Ajay Bekijk bericht |
Ik heb een 4k chromecast op mijn samsung t.v aangesloten. Als ik de ibo player app zoek vind ik deze wel en kan het ook installeren maar ik kan het... Bekijk bericht Goedemiddag @Petrao , Hiervoor moet je bij de makers/ontwikkelaars van de app zijn. Samsung maakt de... Bekijk bericht |
Ik heb een SAMSUNG 50DU7100 CRYSTAL UHD (2024) in december 2024 bij MediaMarkt Enschede gekocht. Ik heb toen bewust gekozen voor 5 jaar garantie. ... Bekijk bericht Hallo Members_0B4xaJM, Ik lees in jouw ticket dat een kosteloze reparatie is goedgekeurd. Was je hie... Bekijk bericht |
Ik kijk via internet op mijn samsung tv (Neo Qled 43QN90D (2024)) naar Ziggogo tv. Na 2 uur krijg ik steeds de melding "kijkt u nog?". Hoe... Bekijk bericht Hoi @Elro2 , Het werkt ook alleen als je op het Ziggo netwerk zit. Heb je een andere provider? Bekijk bericht |
Goedemorgen Samsung, Ik heb in december 2024 een televisie (the frame 32”) van jullie gekocht en (veel later dan door jullie aan... Bekijk bericht Hallo Thijs, Bedankt voor jouw melding hierover. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de juist ... Bekijk bericht |
Hoi Dick, Thanks voor jouw reactie. Dit heb ik al gedaan (misschien wel 24uur zelfs), echter met hetzelfde resultaat. Niet te koppelen terwijl... Bekijk bericht Dank je wel MitchellZ, Een nieuwe afstandsbediening is voor je aangevraagd onder ticketnummer AVD-16... Bekijk bericht |
Onderwerp | Likes |
---|---|
2 | |
2 | |
2 |