Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Re: Afstandsbediening samsung frame tv koppelt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: maandag)
118 Weergaven
MitchellZ
Journeyman
Opties

Hoi Dick, 

Thanks voor jouw reactie. Dit heb ik al gedaan (misschien wel 24uur zelfs), echter met hetzelfde resultaat. Niet te koppelen terwijl de aan/uitknop wel gewoon blijft functioneren..

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dank je wel MitchellZ,

Een nieuwe afstandsbediening is voor je aangevraagd onder ticketnummer AVD-16839. Zo snel mogelijk wordt het naar je opgestuurd. Wanneer je na een tijd nog steeds niks hoort en/of ontvangt, kan je mij gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @MitchellZ ,

Geen dank! Heb je de reset nog gedaan? Hier staat nog het e.e.a. om te checken:

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/how-to-troubleshoot-your-smart-remote-when-it-is-n...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
MitchellZ
Journeyman
Opties

Hoi Dick, ook de reset proberen uit te voeren. Maar ook dit zonder resultaat. Ik blijf de melding krijgen dat hij geen afstandsbediening kan vinden.

20250414_155314.jpg

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @MitchellZ ,

Dan moet er een andere komen. Je kunt dit doen door een privébericht naar onze Community Manager te sturen.
Vermeld de aankoopdatum, Model Code en serienummer van de tv en je NAW gegevens. Dat kan via deze link:

https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/52576662

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dank je wel MitchellZ,

Een nieuwe afstandsbediening is voor je aangevraagd onder ticketnummer AVD-16839. Zo snel mogelijk wordt het naar je opgestuurd. Wanneer je na een tijd nog steeds niks hoort en/of ontvangt, kan je mij gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager