Televisie gekocht met extra frame maar door latere levering lukt het niet de frame te bestellen.
ik heb 26 november 2021 een tv gekocht met een... Bekijk bericht
Hoi,Met black friday heb ik de Samsung Neo Qled 55QN93A gekocht. Ik heb hier nu al een tijdje wat problemen mee maar ik weet niet hoe dit op te... Bekijk bericht
sinds kort heb ik de 32" Full HD 32T5300 Smart TV (2020)
en ik heb een nieuwe Samsung tv met een vrij nieuwe afstandsmeting
bij de smart... Bekijk bericht
Al een tijdje probleem met ruim jaar oude televisie van Samsung. Beeld viel weg en afstandsbediening reageerde niet meer. Een aanta keer via... Bekijk bericht
Hallo
ik zit al 3 maanden met probleem dat ik mijn qled tv niet kan koppelen met mijn soundbar van Samsung via HDMI kabel
winkel expert heeft... Bekijk bericht
Hallo,
Helaas werkt mijn afstandsbediening niet meer.
Batterijen (nieuwe) eruit en 1 minuut de powerknop geeft geen resultaat.
Het rode... Bekijk bericht
Ik word moedeloos van het aanvragen van een lijst voor mijn frame tv via de promotie. De website werkt niet, het wordt ten onrechte afgekeurd en... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Sinds vandaag heb ik last van een zwarte schaduw op mijn scherm die het rechterkant van de beeld donkerder maakt. Na een aantal... Bekijk bericht
Ik heb een nieuwe tv gekocht na veel onderzoek was vooral de maat heel belangrijk en beeld kwaliteit.
Nu dacht ik met de 43Q64A een goede... Bekijk bericht
Beste, dit jaar dacht ik na jaren lang trouwe klant te zijn even mijn samsung producten te updaten. De S10+ vervangen voor de S21+, Galaxy... Bekijk bericht
Goeiemorgen
Allereerst toegeven dat ik een leek ben, ik doe mijn uiterste best om het probleem zo goed mogelijk uit te leggen. Hopelijk ben ik... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung QE55LS03RAS TV met een One Connect (ASSY OCB Y2019). Er is na het aansluiten van de coax cabel een kortsluiting geweest en ik... Bekijk bericht
Goedemorgen allen,
Mijn tv begint wat schokkerigere beelden te geven bij het gebruik van extern device via HDMI. Pas als ik de tv reset gaat het... Bekijk bericht
goede avond
kan iemand mij helpen
deze namiddag start mijn tv niet meer op
mijn led knippert op tv alsook op afstandbediening
reeds tv uit... Bekijk bericht
Hebben meerdere mensen het probleem dat tv plus geen verbinding kan maken?
Ik zie wel het menu en de zender lijst maar zodra ik een zender... Bekijk bericht
hoi ,
ik heb een:UE55H6870
sinds enkele dagen gebeurd er niets bij het opstarten van de tv, enkel het standby lampje gaat 6x knipperen,
ik... Bekijk bericht
Hallo, Bixby op de afstandbediening van TV Frame, model QE55LS03AAUXXN werkt niet. Hij heeft het wel gedaan, maar is er plotseling mee gestopt.... Bekijk bericht
Wij hebben dit weekend de QLED 4K 85QN95A binnengekregen.
Hier zit standaard een 2.5 meter connectkabel(2021) bij. Het scherm is al enorm groot,... Bekijk bericht