Ik heb de samsung chrystal UHD UE50TU7020W gekocht. Nu heb ik die geïnstalleerd land in Nederland. Maar nu krijg ik alleen duitse apps. Wij wonen... Bekijk bericht
Met mijn Samsung TV QE43Q60RATXXH heb ik exact hetzelfde probleem als beschreven in dit artikel: Samsung TV UE40NU7190S en storend geluid van apps... Bekijk bericht
Bij het koppelen van mijn frame 2021 aan de hw-s61b, staan de boxen samen met de soundbar 2 seconden aan. Daarna hoor je weer alleen de soundbar.
... Bekijk bericht
Ik realiseer mij dat de beeldinstelling van een tv voor ieder persoonlijk is. Toch ben ik benieuwd naar jullie beeldinstellingen voor een Samsung... Bekijk bericht
Betreft Model UE55MU6440SXXN, aanschaf 29-05-2018
Krijg dus geen beeld meer, kom ook niet in menu oid. Rode led gaat branden, tv schakelt heel... Bekijk bericht
Langs deze weg wil ik een klacht indienen. Bestel een tv, deze wordt geleverd om iets over 10 in de avond. Na openen blijkt dat de achterkant er... Bekijk bericht
Hallo momenteel kijk ik tv via satelliet voor de FTA zenders en kabel voor de betaalpakketten. Dit gaat via een hybride box (VU+ Ultimo 4K). Nu... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds enige tijd is de bovenste helft van mijn tv scherm (model UE48JS8500) donkerder dan de onderste helft. Er zit een soort schaduw... Bekijk bericht
Goedenavond
Is het aan te raden om deze televisie aan de muur te bevestigen? Heb wat reviews doorgelezen van verschillende beugels en kreeg wat... Bekijk bericht
Zelfde probleem; kanaal switchen en/of gids ophalen KPN heeft het gedaan maar nu alweer een paar dagen niet; lees dat dat bij meerdere gebruikers... Bekijk bericht
Ik heb een one connectbox bij mijn tv en wil een Teufel Musicstation-speaker met daarop een aux in aansluiting kopen.Kan ik de one connectbox nu... Bekijk bericht
Ik gebruik nu de Room IPTV app uit de store van the Frame. Daarmee kun je een favorietenlijst maken en kun je terugkijken. Ik heb bijna alle andere... Bekijk bericht