Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

The frame 21 + s22

(Onderwerp aangemaakt op: 11-06-2022 09:32 AM)
295 Weergaven
Tellafella
Explorer
Opties
Als ik een foto wil sturen naar mijn frame tv loopt de app ALTIJD vast. Iemand hier een oplossing voor? 

Klantenservice geeft alleen aan, "pech maak maar melding, wij weten het niet. Misschien is de s22 te nieuw". Ook via andere telefoons loopt de app vast op het moment dat je wilt gaan bladeren naar foto's. 

Ik heb bewust samsung apparaten gekocht zodat ze compatibel zijn. Heb ik een dure tv + toestel gekocht waarbij de functie waarmee ze adverteren niet werkt... 

Ben benieuwd naar de oplossing.. updaten, opnieuw installeren werkt allemaal niet, andere telefoons zelfde bug. 
0 Likes
10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Tellafella ,

Heb je wat meer informatie? Er zijn nogal wat The Frame tv's 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv.Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.
Over welke app gaat het? Over welke andere telefoons gaat het?

signatureee
Groet, Dick

Tellafella
Explorer
Opties
Gaat over the frame 2021 model, zie foto

Betreft de smart things app

Andere telefoon: oppo 5g andriod 20220611_100857_44173_1654934939.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Tellafella ,

Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. Een grijze import tv:

https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/

Deze tv's willen nog wel eens problemen geven. Waar is deze tv aangeschaft?

signatureee
Groet, Dick

Tellafella
Explorer
Opties
De tv is aangeschaft bij tv reus. Het lijkt mij dat er een bug zit in de app? Tv doet het namelijk prima.

Desalniettemin zou het in mijn ogen niet moeten uitmaken. Samsung is een internationaal merk die deze app en tv lanceerd over de hele wereld . Betreft hier communicatie tussen 2 samsung apps, en heeft niets te maken met uit welk land het model komt ivm ci+ instellingen.

Maar goed, terugkomend op de beginvraag, is hier een oplossing voor?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Tellafella ,

Aan de TVreus heb je een hele slechte. Lees de reviews:

https://tweakers.net/shopreview/9759/tvreus-punt-nl/shopreviews/
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/tvreus.nl/details?companyId=7a3c50e8-cd3d-49bb-b981-214065dd14...

Zoals je kunt lezen, leveren ze vaak probleem tv's, waaronder waarschijnlijk dit probleem.
De enige die hiervoor een oplossing kan bieden, is de TVreus.
SmartThings moet gewoon goed werken.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
Je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung.
Er zit nog garantie op de tv. Je zou de tv nog kunnen resetten. Bij 
Instellingen→AlgemeenResetten.

signatureee
Groet, Dick

Tellafella
Explorer
Opties
Hi Dick, toch ben ik het hier niet mee eens. Omdat een app volledig vastloopt op een extern apparaat en gedwongen moet worden gestopt door Android, dan kan je het probleem toch niet afschuiven naar een televisie/leverancier?

Op z'n minst zou de app goed moeten functioneren en een melding geven dat hij bijv. Niet kan verbinden oid. Echter verbind de app wel en heb ik ook een abonnement bij de frame, hier kan ik prima "schilderijen" mee wisselen via dezelfde app. Echter zodra ik eigen foto's wil gaan zoeken loopt hij vast.

De Samsung app functioneert dus niet volledig. Om dan te zeggen de tv functioneert niet naar behoren is natuurlijk de omgekeerde wereld.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Tellafella ,

In je eerste bericht schreef je over 'ALTIJD'. De app wordt regelmatig geüpdatet.
Als het een bug zou zijn, dan zouden meerdere mensen hier last van moeten hebben.
Je stuurt met een extern apparaat wel foto's naar de tv.
Die communicatie zou niet goed kunnen gaan.
Wisselen is iets anders dan uploaden. Heb je de tv nog gereset?
Als je de Members app hebt, zou je daarmee feedback kunnen geven.

signatureee
Groet, Dick

Tellafella
Explorer
Opties
Hi Dick, ik zal zo de tv proberen te resetten.

En het klopt, de app loopt altijd vast op het moment dat ik druk op "uw foto's toevoegen" deze knop zou moeten leiden naar een omgeving waar ik daadwerkelijk foto's zou kunnen selecteren voordat ik überhaupt nog iets naar de tv zou sturen. Pas na het selecteren zou ik de foto 's gaan uploaden- communiceren. Dit houdt dus in dat de app vastloopt voor het versturen van een foto.

Een simpele google search leidt ook naar fora waar dit probleem wordt aangekaart. Ook heb ik in de membersapp feedback gegeven enige tijd geleden.

Een oplossing is tot op heden nog niet naar mij gecommuniceerd of op andere fora. Vandaar dat ik nog even de hoop heb via deze weg;)
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Tellafella ,

Goed dat je het dan hier ook even probeert.
Onze moderators lezen sowieso mee.
Hopelijk wordt het dan een keer opgepakt.

Fijn weekend! ☀️

signatureee
Groet, Dick