Hallo mensen, Ik heb een vraagje. Ik wil een nintendo switch oled gaan kopen. Kan ik die zonder problemen aansluiten op een 55Q90T... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Hallo mensen, Ik heb een vraagje. Ik wil een nintendo switch oled gaan kopen. Kan ik die zonder problemen aansluiten op een 55Q90T... Bekijk bericht |
|
Ik heb een Samsung TV UE55KU5000W. Sinds een tijdje gaat het volume steeds automatisch naar 100. Dit gebeurt zo'n 2 tot 3 keer per minuut.... Bekijk bericht Hi @Angele_m_d, goedemiddag Kom je er zo uit met de tips van @Dick? Groeten, Martijn Bekijk bericht |
|
Ben de browser kwijt in mijn Samsung Q6 serie, hoe kan ik die weer installeren ? Bekijk bericht |
|
Goede avond, ik heb sinds kort een Samsung Neo QLed 55QN85A en ik heb een Bose V35. Ik krijg het niet voor elkaar om het geluid van de smart apps... Bekijk bericht |
|
Een aantal maanden geleden kochten wij de QE50Q80AATXXN-tv. Nu zouden we graag een passend tv-beugel kopen voor wandbevestiging. De tv is echter... Bekijk bericht |
|
De OCB van mijn net nieuwe neo LED 55QN95B (3de dag in gebruik) geeft een constant zoemend en luid geluid wanneer de TV aan staat. Hierdoor geeft... Bekijk bericht Hoi @Dieter_va , Dieter, Dat schiet niet op zo. Je frustratie is begrijpelijk.Het is wel zo dat je e... Bekijk bericht |
|
hoi, hulp gewenst Deze week de qe65qn95a aangeschaft en aangesloten op een Denon x2000 receiver. Hoge verwachtingen van nieuwe opties voor... Bekijk bericht |
|
Hallo,ik wil graag favoriete zenders op mijn Samsung QE43Q67AAU tv instellen.Deze vraag aan Samsung gesteld,zij verwijzen mij naar Ziggo en Ziggo... Bekijk bericht Ja is gelukt , na veel gemail etc door een pientere medewerker van Samsung. gr Bonne Bekijk bericht |
|
Hej Vroeg me af waarom men qe55q90ralxxn, softwareversie 1392 trage snelheden heeft bekabeld. Ik zou verwachten dat dit hogere snelheden moet... Bekijk bericht |
|
Beste, sinds vandaag de nieuwe Samsung Neo Qled 55QN92A aangesloten op het licht net. echter komt er vanaf de stekker die de tv in gaat een... Bekijk bericht Hey @Edwin36 , Edwin, Ik had em gisteren stiekem even op afstand ingestraald 😂.Houd het voorlopig e... Bekijk bericht |
|
Goeiemiddag,Ik heb een UE46F6640 Samsung smart tv met software versie 2127.0 die al lange tijd raar doet tijdens het gebruik.Hoewel ik groot... Bekijk bericht |
|
Hallo, als ik op mijn Frame kijk naar iptv lopen geluid en beeld na verloop van tijd niet meer synchroon. Waar kan dat aan liggen,... Bekijk bericht Ook dit draadje kan op slot. Het lijkt aan de app te liggen. Een andere app werkt naar behoren. Bij ... Bekijk bericht |
|
Van ziggo heb ik een Next mini ontvangen. Echter kan ik mijn samsung one remote niet gebruiken voor de bediening. Ik heb bij de one remote... Bekijk bericht Ik gebruik nu de app van ziggo. Maar het is vervelend dat ik de next niet kan gebruiken. Bekijk bericht |
|
Goedemorgen,ik heb een tv met een one connect box uit 2018,model box is SOC 1002N, daar is de HDMI ARC poort defect van,welke box is compatibel met... Bekijk bericht Hoi @Henk58 , Henk, Helaas niet. Misschien dat jij wat kan vinden:https://www.google.nl/search?q=BN9... Bekijk bericht |
|
Ik heb sinds kort Amazon prime. Het beeld is niet scherp, blokkerig. Het menu is scherp, ondertiteling bij films, het geluid is goed. Alleen het... Bekijk bericht Hey @Havanaman , Dat is goed nieuws! Bedankt voor je terugkoppeling!Jij ook een fijn weekend toegewe... Bekijk bericht |
|
Van het ene op het andere moment gaat de TV niet meer aan. Wel heb ik een zwart scherm en verschijnt om een x aantal seconden: samsung QLED TV.... Bekijk bericht Hi @XBO, goedemorgen. Dankjewel voor het delen van het bericht en hopelijk kom je met hen ook tot ee... Bekijk bericht |
|
Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar ongeveer in de periode dat ik over ben gegaan naar KPN Televisie via glasvezel een maand geleden heb... Bekijk bericht |
|
Recently they switcht from analog to digital signal and i am not receiving any signal but found quick out about common interface adapter for a ci... Bekijk bericht Hi @Tristan50 , There is no other way. The TV is not suitable for this.The only way is to arrange a ... Bekijk bericht |
|
Hallo, Wij hebben sinds 2017 een samsung tv, namelijk de UE43NU6100. Sinds augustus afgelopen jaar hebben we... Bekijk bericht Hi @Ingelke14, goedemiddag. Hoe gaat het inmiddels met je TV? En ervaar je dit ook als je de TV verb... Bekijk bericht |
|
hoi ik heb een SAMSUNG Neo QLED 4K 55QN92A 2021 nu wil ik AirPlay gebruiken vanaf iPad/iPhone dat lukt me dus niet ik zit op hetzelfde... Bekijk bericht hier hetzelfde probleem op beide Samsung tv’s die we hebben gekocht. Drama dit. Alleen geluid en gee... Bekijk bericht |