Als ik naar de radio wil luisteren dan stopt het geluid na ca. 15 tot 30 minuten en dan zet ik de soundbar weer aan en vervolgens blijft hij aan... Bekijk bericht
Samsung QE55QN93AAT gekocht met de bij behorende Cashback actie. Op de site alles ingevuld alleen is er tijdens transport de sticker van de doos... Bekijk bericht
We hebben een nieuwe Samsung Crystal UHD TV 4K 55AU7170 gekocht. Alles werkt mooi, er zitten mooie apps op, alleen de app van RTL XL kunnen we... Bekijk bericht
Goedemorgen, ik heb net een nieuwe NEO QLED 8K gekocht en deze is geinstalleerd door de winkel. Helaas kan ik geen verbinding maken met de Smart... Bekijk bericht
Ik heb mij enkele maanden geleden geregistreerd voor de cashback en garantie voor mijn nieuwe Samsung tv met serienummer QE55QN93AATXXN.
Ik heb... Bekijk bericht
Mijn Samsung QE55Q60R55 inch - 4K QLED is er vrijdag ineens mee opgehouden.
Na superveel plezier gehad te hebbe van de QE55Q60R55 inch - 4K... Bekijk bericht
Beste,
Ik probeer om vanaf mijn samsung smartphone naar mijn samsung TV te casten, hierbij wordt gevraagd om een Chromecast te selecteren.
Tot... Bekijk bericht
Door dat de samsung store in amsterdam noord een heel slechte service verleende, en de service van samsung zelf op hun website, ik bedoel , niet... Bekijk bericht
Ik heb mijn UE32T5300C via een optische kabel aangesloten op een Denon Ceol N10. Als de tv stand-by staat en de N10 iets anders afspeelt schiet hij... Bekijk bericht
als ik mijn tv aanzet gebeurd dit zie 2 filmpjes dit is toch niet normaal servilux heefd scherm al vervangen maar dit heeft het probleem niet... Bekijk bericht
Ik heb een UE40MU6120W met een Ziggo CI+ module. Een paar keer per maand verminderd het beeldkwaliteit. Het lijkt wel 720p of misschien wel... Bekijk bericht
Sinds kort (24-12) hebben we een nieuwe Samsung TV (QLED 55Q64A).
We hebben de tv, net als onze vorige tv, middels een optische kabel en HDMI... Bekijk bericht
Hallo, ik heb een digicorder van Telenet, een AD2200. Die is gekoppeld aan een Samsung The Frame van 2021, QE50LS03AAUXXN. De digicorder en de... Bekijk bericht
Sinds 2 weken een nieuwe Samsung in mijn bezit.
Plex app geïnstalleerd, en lekker naar mijn eigen films kijken. Helaas, sommige films die ik op... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Vanmorgen hij het opstarten van de tv, leek het alsof de afstandsbediening niet werkte. Batterijen vervangen. Dit werkte niet.
... Bekijk bericht