Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 10.1 komt niet in veel site's

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2018 07:35 PM)
389 Weergaven
Magda221144
Journeyman
Opties

Werking galaxy note 10.1 (2018-08-27 Mijn galaxy note 10.1 met nu android 4.4.2 accepteert diverse site s niet meer. Ik kan er dus niet meer inkomen. Wat kan het probleem zijn en zijn er eventueel upgrades mogelijk. 

M.vr.gr. 

Bert

0 Likes
14 Antwoorden
Oplossing
Magda221144
Journeyman
Opties

- verwijderd - 

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ik begrijp je frustratie @Magda221144, maar @Marliss probeert je alleen maar te helpen, zoals wij allemaal hier. Zij is een gewone gebruiker net als jij en ik, dus deze neerbuigende houding is niet alleen verre van terecht, maar "broodwinning" is ook nog eens onjuist. 

kevin-sig
0 Likes
Oplossing
Magda221144
Journeyman
Opties

Lees dan ook de antwoorden die ze geeft of geeft geen flut bericht.

Maar laat het maar er is gewoon geen oplossing mogelijk, of toch gewoon weer een te dure nieuwe kopen. Of toch maar een goedkopere voor alleen mails, whatsapps etc lezen. Ben ik voor ca. Honderd Europa klaar inplaats van 400 euro die deze galaxy note 10.1 koste.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Ik ga je bij deze een waarschuwing geven, Magda. Iedereen hier op de Community probeert je te helpen. Of je het nou eens bent met een bericht of niet, dit veranderd niet hun intent om het voor je op te lossen of minstens uit te leggen waarom het mis gaat.

Indien ik vaker dit soort berichten zie ben ik genoodzaakt je te blokkeren, aangezien de huisregels aangeven dat wij elkaar met respect behandelen.

Hopelijk kunnen we vanaf nu op een andere voet communiceren.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Magda221144
Journeyman
Opties

Nick  ga jij mij een waarschuwing geven voor een flut antwoord van jullie op mijn dood normale vraag.

Nou blokkeer mij dan maar dan kan ik deze vraag en klacht deponeren op site's die wel normaal handelen.

Ik ga zelf wel voor andere dit forum af, ze geven toch geen antwoord op een normale vraag.

Groeten.

P/s ben jij de directeur van Samsung. Nou sterkte dan

0 Likes