Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab A9plus

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2025 06:50 PM)
809 Weergaven
Mojano
Explorer
Opties
Hallo, 

Ik heb de tab A9 plus gekocht. Ik had hiervoor de tab A8. Doordat ik veel pijn in mijn vingers heb gebruik ik styluspennen. Maar helaas werken deze heel slecht op de A9plus. Op de A8 was dit geen probleem. 

Ik bedoel niet een Spen maar gewone styluspennen met rubberen dop. Komt dit door een ander type scherm? Ik heb verder nog problemen met de pennetjes, op tablets en telefoon. Welke 11inch tablet kan ik wil gebruiken met de pennetjes?

groetjes Mojano 
0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je toevallig een screenprotector op je Tab A9 Plus geplakt? Sommige screenprotectors kunnen de gevoeligheid van het scherm beïnvloeden, waardoor styluspennen minder goed werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mojano
Explorer
Opties
Eerst niet, toen wou het ook al niet dus daar ligt het niet aan... vindt het zo vreemd
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je het met verschillende styluspennen getest? Welke heb je nu?
Mojano
Explorer
Opties
Ik heb meerdere, heb nu wat grotere, gewoon met rubber dopje. Niet een merk. Het is geen S pen he, dat had ik al gelezen dat die niet te gebruiken is op deze tablet ( ook raar )
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik snap dat het geen Spen is maar als je kan laten zien welke je gebruikt dan hebben we meer informatie.. desnoods even de link van waar je het hebt gekocht.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mojano
Explorer
Opties
Het zijjn goedkope van ali express maarr ze doen het wel goed op andere scchermen1738962234775.jpg
0 Likes
Mojano
Explorer
Opties
Ik zzal es kijken naar die je adviseert. Weet je zeker dat deeze het wel doet?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zeker weten kan ik niet, maar pennen van alieexpres zou ik 0% kans geven om te werken, allemaal goedkope troep helaas.