Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pre-order New Galaxy Tab S4

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2018 01:44 PM)
804 Weergaven
Anton22
First Poster
Opties

In de preorder voor de Galaxy Tab S4 staat dat je een hoes en toetsenbord erbij krijgt, geldig tot 23 augustus.

Bij levering blijkt dat alleen de tablet S4 wordt geleverd en niet de hoes met toetsenbord.

Iemand dezelfde ervaring?

Zelf heb ik telefonisch contact gehad met Samsung. Daar wordt gesteld dat het tablet aangemeld dient te worden. Dat is gebeurd. Maar geen Hoes + toetsenbord geleverd.

Iemand met dezelfde ervaring andere actie ondernomen?

0 Likes
27 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Anton,

 

Dit betreft een promotie. Hier vind je alle informatie over promoties: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Wat-zijn-promoties-hoe-doe-ik-mee-en-andere-vr...

 

Na goedkeuring ontvang je je toetsenbordhoes binnen 6 weken.


kevin-sig
0 Likes
kaatje765
First Poster
Opties

Hallo Anton22,

 

ik heb ook de tab s4 gepre orderd en ontvangen op 24-08, ben sinds die tijd alleen maar bezig met bewijzen insturen over de pre order maar tot nu toe nog geen hoes met toetsenbord ontvangen. jammer dat ze die niet meteen meesturen. alles netjes geregistreerd en ingediend maar helaas. 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@kaatje765 wat gaaf dat je de Tab S4 hebt aangeschaft! Wel minder dat je nog geen cover en toetsenbord hebt ontvangen. Ik wil graag uitzoeken hoe dat komt. Heb je een registratienummer voor mij, zodat ik een kijkje kan nemen in ons systeem?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
kaatje765
First Poster
Opties

Hallo Tim,

 

het registratienr is NLD521947456211.

 

groet

Karin Offermans

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Thanks, ik heb je registratie terug kunnen vinden! Ik zie dat deze foutief is gekeurd, omdat de besteldatum niet bekend is. Ik heb het geuploade bestand bekeken en zie inderdaad dat hier geen besteldatum in vermeld staat. Heb je een bewijs waar dat wel duidelijk op te zien is?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
kaatje765
First Poster
Opties

Hallo Tim,

 

ik heb eerst de factuur van Coolblue geupload (factuurdatum 23-08-18) en daarna de mail van Coolblue van de bestel bevestiging. hier onder een knip uit de mail van Coolblue (deze is gericht aan R. Beurskens die de tab voor mij besteld heeft), zoals je ziet is de datum hierop 15-08-18 (deze mail had ik ook geupload)

 

groet

Karin Offermans

 

 

Van: Coolblue <klantenservice@coolblue.nl>
Datum: 15 augustus 2018 om 14:31:51 CEST
Aan: Rob Beurskens | Maashof <rob@maashof.com>
Onderwerp: Orderbevestiging van order 30943959 bij Coolblue
Antwoord aan: "klantenservice@coolblue.nl" <klantenservice@coolblue.nl>

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ik zie het inderdaad. Echter staat dit niet in de upload, omdat enkel het PDF-formulier is geupload en niet de afzendgegevens met datum. Is het mogelijk dat je hier een volledige screenshot of printscreen van maakt?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
kaatje765
First Poster
Opties

Hallo Tim

 

dat kan ik doen met het knipprogramma van Windows, alleen kan ik deze hier niet inplakken 

kan wel kijken of ik hem geupload krijg op de promotie pagina van samsung

 

groet

Karin

 

0 Likes
kaatje765
First Poster
Opties

Hallo Tim

 

ik heb net de jpg geupload, misschien dat je even kunt controleren of het nu wel leesbaar is??

 

groet

Karin

0 Likes