Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pre-order New Galaxy Tab S4

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2018 01:44 PM)
802 Weergaven
Anton22
First Poster
Opties

In de preorder voor de Galaxy Tab S4 staat dat je een hoes en toetsenbord erbij krijgt, geldig tot 23 augustus.

Bij levering blijkt dat alleen de tablet S4 wordt geleverd en niet de hoes met toetsenbord.

Iemand dezelfde ervaring?

Zelf heb ik telefonisch contact gehad met Samsung. Daar wordt gesteld dat het tablet aangemeld dient te worden. Dat is gebeurd. Maar geen Hoes + toetsenbord geleverd.

Iemand met dezelfde ervaring andere actie ondernomen?

0 Likes
27 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

 

@gerdneirynck, heb je een bevestiging dat je de Tab op tijd hebt besteld?

 

Zo ja, heb je voor mij het registratienummer en een kopie/screenshot van de factuur?

rsz-846676
0 Likes
gerdneirynck
First Poster
Opties

Ja hoor heb een kopie gaan halen vandaag van de bestelling en betaling van 28september en deze nu doorgestuurd naar Samsung hopende op positief antwoorf

0 Likes
gerdneirynck
First Poster
Opties

Bestelbon en betaling 28 septemberBestelbon en betaling 28 september

 

BEL123419468472

 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@gerneirynck Begrijp ik goed dat je ook al hebt gereageerd op de mail met dit bewijs?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
gerdneirynck
First Poster
Opties

Klopt heb nog eens doorgestuurd omdat ik tot op heden geen reactie kreeg

 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, dan zal dit nog behandeld worden. Ik raad je aan om 't nog even af te wachten. Je zult hoogstwaarschijnlijk in de loop van aankomende week meer horen. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
gerdneirynck
First Poster
Opties

Heb daarnet een mail gekregen met als antwoord dat een screenshot niet telt maar enkel originele bestelbon, heb die echter niet terug gekregen van krefel bij het ontvangen van m'n toestel en kunnen die blijkbaar ook niet meer uitprinten of kopie van nemen , wat nu ? Vind het wel zeer flauw hoor een actie waar jullie zo moeilijk over doen zal ik dus zeker rekening gehouden mee houden bij volgende aankopen 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@gerdneirynck Als de promotie afdeling dit aangeeft, dan kan ik er jammer genoeg ook niet veel aan veranderen. Waarom is het niet mogelijk voor de winkel, om jouw factuur uit te printen voor je?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes