Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 10.1 komt niet in veel site's

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2018 02:10 PM)
767 Weergaven
Magda221144
Journeyman
Opties

Werking galaxy note 10.1 (2018-08-27 Mijn galaxy note 10.1 met nu android 4.4.2 accepteert diverse site s niet meer. Ik kan er dus niet meer inkomen. Wat kan het probleem zijn en zijn er eventueel upgrades mogelijk. 

M.vr.gr. 

Bert

0 Likes

3 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Magda221144
Journeyman
Opties
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik begrijp je frustratie @Magda221144, maar @Marliss probeert je alleen maar te helpen, zoals wij allemaal hier. Zij is een gewone gebruiker net als jij en ik, dus deze neerbuigende houding is niet alleen verre van terecht, maar "broodwinning" is ook nog eens onjuist. 


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Magda221144
Journeyman
Opties

Lees dan ook de antwoorden die ze geeft of geeft geen flut bericht.

Maar laat het maar er is gewoon geen oplossing mogelijk, of toch gewoon weer een te dure nieuwe kopen. Of toch maar een goedkopere voor alleen mails, whatsapps etc lezen. Ben ik voor ca. Honderd Europa klaar inplaats van 400 euro die deze galaxy note 10.1 koste.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Bert,

 

Welke browser gebruik je op dit moment? Je zou eens een van de volgende kunnen proberen:

Als het met geen van deze alternatieven lukt, kun je dan het probleem wat gedetailleerder beschrijven? Wat voor sites kom je zoal niet meer op en wat voor melding krijg je dan te zien?


kevin-sig
0 Likes
Magda221144
Journeyman
Opties

Screenshot_2018-08-28-22-03-24.pngdit is een  melding die men krijgt, maar ik denk dat mijn galaxy note 10.1 met android 4.4.2 te oud is. Maar je weet, upgraden is beperkt en men moet maar weer een nieuwe kopen. Waardeloos zo'n instelling, zou verboden moeten worden. 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik zie dat je Chrome gebruikt. Heb je al de andere twee browsers geprobeerd waar ik hierboven naar heb gelinkt om te kijken of je daar ook problemen mee ondervindt?


kevin-sig
0 Likes
Magda221144
Journeyman
Opties
Alle drie geprobeerd,
0 Likes
Marliss
Pathfinder
Opties
Wat precies het probleem is weet ik helaas ook niet!? Enige wat ik wel even wil zeggen is dat het ook aan de sites zelf kan liggen, sommige werken bijvoorbeeld alleen maar via een pc/laptop
Marliss
0 Likes
Magda221144
Journeyman
Opties

Is niet van toepassing, het zijn sites die in het verleden wel liepen en nu dan plotseling niet meer.

Zou wel aan Android 4.4.2 liggen, is weer te oud etc. , verkoop techniek. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Zie je onder het kopje geavanceerd nog iets staan? Soms kun je dan alsnog de website openen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Magda221144
Journeyman
Opties

Ja dat kan via de zgn. onveilige zone, maar dit staat maar bij enkele. De rest geeft gewoon niets aan.

Dezelfde site kan via een laptop wel geopend worden. Nee het ligt gewoon aan Android 4.4.2, dus ook aan Samsung die geen update's geeft. Ik blijf erbij het is pure volksverlakkerij,  koop maar el kme twee jaar een nieuwe dat is goed voor Samsung en Android.

0 Likes
Marliss
Pathfinder
Opties
Hmm..
De technologie gaat inderdaad
enorm snel vooruit tegenwoordig -.-
Marliss