Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy tab S SM-T800 blijft in opstart loop

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2018 06:44 PM)
630 Weergaven
Wendela2018
Student
Opties

Goedemorgen,

Sinds een aantal weken start mijn Tab S niet meer op. Op de een of andere manier heeft hij zichzelf opnieuw opgestart en blijft hij hangen in het opstartscherm. Het logo van Samsung komt in beeld om vervolgens na een seconde of 2 weer uit te vallen en opnieuw op te starten. Als ik de tab aan de lader hang komt de batterij in beeld. Deze blijft grijs en knippert ook net als het opstartscherm.

De soft en hard reset werken allebei niet. Kan de knoppen indrukken wat ik wil maar daar reageert hij niet op. Uitzetten werkt alleen als ik de batterij losgaan van de tab. Opnieuw aansluiten blijkt ook niet de oplossing. Ik heb inmiddels een nieuwe batterij geprobeerd maar dat is dus ook de oplossing niet. Uiteraard is de garantie periode al verlopen. Heeft iemand hier nog een goed idee? Ik hoor het graag.

0 Likes
11 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Wendela! Heb je de SD kaart(en) ook via de tablet zelf geformatteerd of op de PC?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Wendela2018
Student
Opties

Via pc, meerdere malen

En als hij het weergeeft de tablet oom via de tablet.

Van morgen gaf hij de sd kaart aan maar beschadigd toen moest ik hem formatteren maar dat hielp niet want hij bleef zeggen beschadig. Toen der uit gehaald en uit aan gezet maar dat hielp niet want nu geeft hij hem niet meer aan

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Nou, dat klinkt in ieder geval alsof je 'm uitvoerig getest hebt! Even voor de zekerheid, heb je meerdere SD kaartjes geprobeerd of alleen deze ene?

0 Likes
Wendela2018
Student
Opties

Ja eentje van 32 gb die deed het ook niet.

En eentje van 2gb doet het wel

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dus het kan wel! Nu nog kijken waarom die andere kaartjes zo slecht werken.. Als je ze formatteert via de PC, kies je dan voor FAT32, ExFat of NTFS?

0 Likes
Wendela2018
Student
Opties

Als ik mijn tablet met sd erin dan zie ik alleen tablet staan en geen sd kaart

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Heb je toevallig ook een SD cardreader dat je het SD kaartje zonder tablet aan je PC kunt verbinden? 

0 Likes
Wendela2018
Student
Opties

Ja ik doe het met of zonder reader dus dan zo er in en niet via de tablet want als ik het via de tablet doet geeft hij hem niet aan

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hoi Wendela! Sorry dat ik zo lang niks van me liet horen, ik was even op vakantie en omdat je met mij in gesprek was hebben m'n collega's je niet weer op kunnen pakken. Is er nog nieuws te melden? Of is de status nog hetzelfde?

0 Likes