Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Home knop geeft na fabrieksinstelling de keuze startoptie touch-wizz-start of kids stand

(Onderwerp aangemaakt op: 22-08-2018 08:52 PM)
1655 Weergaven
Peet2
Pioneer
Opties

Mijn home-knop op de tablet Tab S 10.1 geeft als resultaat dat ik een keuze moet maken voor startoptie met de keuze uit touch wizz start of kids stand.

Resultaat home knopResultaat home knop

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Peet,

Je kunt via Instellingen >> Apps >> De drie puntjes >> Standaard-apps >> Startscherm kiezen welke van de twee je standaard wilt openen met de startknop. TouchWiz-start lijkt me zelf het handigst voor de thuisknop, de Kids-stand kun je altijd nog via de app openen :winking-face:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Peet,

Je kunt via Instellingen >> Apps >> De drie puntjes >> Standaard-apps >> Startscherm kiezen welke van de twee je standaard wilt openen met de startknop. TouchWiz-start lijkt me zelf het handigst voor de thuisknop, de Kids-stand kun je altijd nog via de app openen :winking-face:

kevin-sig
0 Likes
Peet2
Pioneer
Opties

Instellingen >> Apps >> De drie puntjes >> Standaard-apps >> Startscherm

Bij de Samsung tablet S 10.1  Instellingen >> Apps >> Standaard-apps >> Startscherm.

Vanmorgen ging de tablet niet verder dan het voorheen meegestuurde keuze menu. Daar was hij ook niet meer uit te halen. Dus de keuze moet gemaakt worden. Touch Wizz Start gekozen.

Vreemd dat de tablet na het resetten naar de fabrieksinstelling 3 dagen gewoon werkt en daarna ineens deze pop-up startoptie tevoorschijn kwam

Keuze Startscherm: Geen keuze mogelijk het is nu grijs en niet aan te passen.:smiling-face-with-sunglasses:

Bedankt voor het meedenken.

Groet

Peter

0 Likes
csak
First Poster
Opties
Goedemiddag,
Sinds een half jaar heb ik een tablet S10+ waar ik super blij mee bent. De laatste tijd komt het met opmaken van tekst vaak voor, dat de enter knop bij correctie van text mijn wijzigingen wist. In het praktijk betekent dit, dat ik alleen maar met op nieuw schrijven mijn teksten kan aanpassen. Super irritant. Ik gebruik ook de bijpassende toetsenboord, maar zonder is het ook een probleem.
Herkennen jullie dit? Zo wel wat kan ik hieraan doen?

Met vriendelijke groet,
Andi
0 Likes