Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Cloud: foto's verplaatsen uit de cloud

(Onderwerp aangemaakt op: 20-08-2018 11:43 AM)
3168 Weergaven
Taco48
Explorer
Opties

Dacht ik dat ik de tablet aardig onder controle had, blijkt opeens een aantal foto's verplaatst te zijn naar de Samsung Cloud.

Op alle mogelijke manieren probeer ik de gesynchronisserde foto's die nu op de cloud staan, terug te zetten naar de Galerij. Ik heb de synchronisatie uitgezet, omdat ik geen nieuwe foto's op de cloud wil plaatsen.

Ik heb via de knop 'Herstellen' geprobeerd, foto's terug te zetten.. Ik zie geen optie.

Ik kan wel foto's verijderen, maar dat is voor mij geen optie(...)

Met dank voor de moeite,

Taco48

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
tomhoekman
Journeyman
Opties
Hoi taco ik heb het gevonden iedergeval voor mij en hoop dat ik jouw ook kan helpen als e tussen de galerij jouwn fotos ziet die in de cloud staan moet je ze selecteren en dan op de 3 puntjes drukken rechtsboven in en dan op downloaden drukken
Mvg. tom hoekman

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
tomhoekman
Journeyman
Opties
Hallo taco ik heb precies hetzelfde probleem ik heb perongelijk fotos verwijderd via mijn computer en zag later dat ze nog op mijn cloud stonden en was daar heel erg blij mee. Maar nu wil ik ze van mijn cloud weer naar mijn mobiel hebben maar na eindeloos googlen en dingen proberen nog niet gelukt.
0 Likes
Oplossing
tomhoekman
Journeyman
Opties
Hoi taco ik heb het gevonden iedergeval voor mij en hoop dat ik jouw ook kan helpen als e tussen de galerij jouwn fotos ziet die in de cloud staan moet je ze selecteren en dan op de 3 puntjes drukken rechtsboven in en dan op downloaden drukken
Mvg. tom hoekman
0 Likes
Taco48
Explorer
Opties

Beste Tom,

Hartelijk dank voor je reactie.

Zelf heb ik gistermiddag ook even geprobeerd wat jij nu hebt beschreven en 'opeens' stonden al mijn foto's weer in de galerij. Blijkbaar heb ik de cloud - 'per ongeluk'- verbonden met de galerij, zodat een deel van mijn foto's op de cloud terecht kwamen.

Mijn foto's staan trouwens ook veilig op een externe hd. Dat is wel de veiligste manier van bewaren (...)

Groet,

Tao