Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Interne opslag vol

(Onderwerp aangemaakt op: 26-04-2023 03:45 AM)
792 Weergaven
Melissa78
Journeyman
Opties

Zowel mijn tablet en mobiel zijn van Samsung en allebei zijn ze vol. Gebruik ze veel en gooi zelfs een paar keer per dag de cache weg. Apps die ik niet meer gebruik heb ik weggegooid, mappen leeggemaakt en sommige stukken op drive en cloud gezet. Iedere dag krijg ik een melding dat mijn opslag vol is. Heb een SD kaart maar die heeft ook maar een beperkt aantal ruimte. Ik speek graag spelletjes zodat ik wat rustiger in mijn hoofd wordt en wegens ziekte is mijn social media een stukje naar mijn buitenwereld toe. Heb helaas geen geld voor een nieuwe tablet en telefoon 

Help

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Cache moet je nooit verwijderen eigenlijk want dat is een belangrijk iets.

Aangezien je zegt geen geld te hebben ga ik ook geen externe opslag aanraden.

Je bent opzoek naar gratis opslag en dat is heel simpel gelukkig 😁

Open de Gmail app en maak een paar gmail accounts aan > gratis.

Open de Google Drive app > per gmail account heb je 15 Gigabyte aan gratis cloud opslag. Dus als je 10 accounts aanmaakt is dat 150 gigabyte. Enjoy! Maak zoveel accounts aan als je wilt.

Of verbind de telefoon met een computer met de usb kabel en zet daar data op.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Melissa78
Journeyman
Opties

Heb al Google Drive en onedrive maar San nog blijft mijn interne opslag vol. Heb op mijn tablet geen ruimte meer om apps te updaten. Heb SD kaart maar sommige apps kunnen niet worden verplaatst naar OneDrive, SD kaart of Gooogle Drive

Screenshot_20230426-152606_My Files.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan zul je toch wat apps moeten verwijderen 😉 Als je gaat naar instellingen > apps > kun je sorteren op grootte. Ik stel voor dat je naar de 5 grootste kijkt en de keuze maakt om er 1 te verwijderen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick