Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine bedienen met SmartThings-app.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-09-2021 08:10 PM)
3809 Weergaven
Dre3
Apprentice
Opties

Wij gebruiken onze wasmachine met de smart things app.

nu,als we de telefoon gebruiken en deze verbinden met de wasmachine dan gaat de deur op slot en gaat deze niet meer open na de wasbeurt ook.

we moeten telkens de wasmachine afleggen om de deur te ontgrendelen.

kan iemand helpen hoe we de deur openkrijgen als we werken met de gsm.

Ook gaat de wasmachine niet ik standbymodus als het gedaan is

0 Likes
33 Antwoorden
Pelliebellie
Journeyman
Opties
Ik ook!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Pelliebellie, goedemiddag. 

Kan je de wasmachine wel ontgrendelen als je de optie Smart Control uitzet op de wasmachine zelf? 

Met alleen: "ik ook" kunnen wij natuurlijk niet zo veel! We helpen je uiteraard graag verder maar dan hebben we wel iets meer informatie nodig 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Pelliebellie
Journeyman
Opties
Hi @martijn, ik heb een wd80t554abt/S2. Ik kan via de app (keurig geüpdatet versie via google playstore) wel de machine besturen kwa afstemmen en starten. Ik kan ook op gereed drukken maar dan blijft de deur op slot zitten. Idd alleen om de deur te open en de smart Control verbinding uit te schakelen. Het is juist super handig dat je m kan starten op afstand en deur openen zou dus ook heel gewenst zijn dat wanneer ik op sta om naar de wasmachine te gaan dat ie dan ook echt open is. Hopelijk is het nu iets duidelijker 😊 Groetjes Priscilla
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je reactie. Afgaande op je verhaal denk ik ook niet dat er iets mis is met jouw wasmachine maar dat dit "normaal" is. Je kiest met de optie Smart Control namelijk voor een bediening op afstand en juist om te voorkomen dat de deur te vroeg geopend wordt of tussentijds geopend wordt kan je de deur pas ontgrendelen als je deze optie weer uitzet, op de wasmachine zelf.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes