Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

QuickDrive wasmachine en droger 5 jaar garantie

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2022 05:00 PM)
1388 Weergaven
Senol Basak
Explorer
Opties

Het lukt mij al sinds datum van aankoop niet om mijn producten Samsung Quickdrive wasmachine
WW90T986ASE en de Samsung DV90T8240SE - 8000 serie - Warmtepompdroger te registreren voor nog eens 3 jaar extra garantie. 

Ik heb de registratie van beide producten gedaan op 17 april 2022. Op 20 april kreeg ik reacties van dat de registratie van de Warmtepompdroger gecorrigeerd dient te worden en de registratie van de wasmachines is afgekeur. De registratie van de Warmtepompdroger zou ik kunnen corrigeren via een meegestuurde link: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/DNVSR7SU62JRBR4BVDJETED2R75PU9Z8CJZ2XNKCW2CME8WA2NVTYCY...

Klikt u zelf maar eens op de link, u zult zien dat hij vreemd genoeg niet werkt. Prima, dan maar telefonisch contact opgenomen op 25-04-2022 om 16:19 uur om exact te zijn. De desbetreffende medewerker had mij beloofd om binnen 24 uur een nieuwe link toe te zenden, die wel zou moeten werken. 24 uur later geen mail of link of iets dergelijks gekregen. Op 27 april maar weer eens bellen. Gebeld om 09:54 uur en gesproken met de medewerker dhr. Trogilio van de Promo afdeling. Ook hij gaf aan dat de link niet werkte, maar verder ging de heer er niet op in waarom ik niet het toegezegde link kreeg. Overigens aardige meneer heeft me verder ook goed geholpen. De heer gaf aan een foto te maken van de blanco niet werkende link, om vervolgens deze samen met het registratienummer NLD6614695BRHWD en modelcode DV90T8240SE/S2 en serienummer 0V6X5ABRB00088Y een whatsapp bericht te sturen naar Samsung Nederland +31 6 30028045. Na uren wachten heb ik niemand kunnen spreken. Daarom mijn besluit om via deze weg mijzelf te kunnen uiten.

Overige is de registratie van mijn Samsung Wasmachine (2x geprobeerd registratienummers NLD6614693KXMVQ en NLD6614534DTTXB)  afgekeurd? Maar waarom? Omdat ik niet via een deelnemende shop heb besteld? Ik heb beide producten gekocht via bol.com. Tijdens de registratie kon ik bol.com selecteren als deelnemende shop. Dus dit snap ik niet?

Graag wil ik jullie verzoeken om mijn recht op 2+3 jaar garantie toe te kennen. 

P.S.

Ik heb alle aankoopfacturen, foto's modelcodes en serienummers in mijn bezit. Ik moet deze alleen nog aanleveren. Alleen dat laatste is nog een gevalletje 😞

Met vriendelijke groet,

S. (Senol) Basak

06-21439121

sbk@bofas.nl

0 Likes
13 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Bij je 3e registratie zie ik een aankoop bon staan van de droger en een product sticker van je wasmachine. Via het gesprek in WhatsApp, kan je mijn collega ook de juiste foto's toesturen. Het gaat dan om de aanvraag met NLD6614695BRHWD, hiervoor zal je of een product sticker van de wasdroger dienen aan te leveren of een foto van de bon van je wasmachine.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Senol Basak
Explorer
Opties

Dat zei een collega van u dhr. Trogilio van de PROMO afdeling ook al inderdaad. Alleen waarom kon ik dat gisteren niet bij uw collega mw. Imane van de WhatsApp dan?

Kan ik het nu wel doen met u als referentie? Dhr. Martijn van de community? Wat is uw functie of afdeling wat ik eventueel kan doorgeven?

En de wasmachine wil ik ook nog geregistreerd hebben omdat ik daar recht op heb.

Mvg,

Senol

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je de benodigde foto's met ons deelt via WhatsApp en dan vraagt naar Mart, zal ik de foto's toevoegen aan je gegevens en vragen of deze opnieuw kan worden beoordeeld. Als het goed is staat mijn functie onder mijn naam 😉

• Foto van de product sticker wasmachine en droger

• Foto van de aankoop bon van de wasmachine en droger

2 van de 4 heb ik al!

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Senol Basak
Explorer
Opties

Oow oeps klopt ja, ik zie het nu inderdaad Community Manager :smiling-face:

Bedankt voor de snelle reactie en de snelle oplossing!