Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gaten in wasgoed, na meerdere reparaties

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2023 07:26 PM)
1549 Weergaven
Boskoop2771
Apprentice
Opties

Na een eerdere melding van kapot wasgoed (incl. twee dure dekbedden) vorig jaar en diverse pogingen tot reparatie, bleek nieuw aangeschaft beddengoed (à 269 euro) wéér kapot te zijn gegaan bij het wassen. Weer ronde, erin 'gebrande' gaten door het vastlopen in de trommel.

Hoewel al is toegegeven dat dit een mankement betreft in de wasmachine én opnieuw een reparatie is uitgevoerd onder garantie, blijk ik deze keer geen vergoeding voor het beddengoed te krijgen. De vorige keer kreeg ik deze wel. De gegeven reden is onbegrijpelijk en onjuist: 'Vanwege dat u uw klacht heeft ingediend, nog voordat er een monteur kwam, is helaas uw klacht afgewezen'. Onjuist: Er is al meerdere malen een monteur geweest. Onbegrijpelijk: De vorige keer kreeg ik wél een vergoeding. Het doet een gebrek aan beleid vermoeden. Heb ik nu simpelweg pech met wie mijn klacht heeft afgehandeld?

Wat kan ik nu nog doen? De wasmachine heeft al ontzettend veel tijd, geld en frustratie gekost. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Boskoop2771, goedemiddag.

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn. Ik heb mijn collega's dan ook gevraagd om dit alsnog in behandeling te nemen en je hierover te berichten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Boskoop2771, goedemiddag.

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn. Ik heb mijn collega's dan ook gevraagd om dit alsnog in behandeling te nemen en je hierover te berichten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Boskoop2771
Apprentice
Opties

@MartijnK  Bedankt, dat is gebeurd!

lineke1
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Ik heb hier hetzelfde probleem. 2 dure dekbedovertrekken en ook beiden kapot gedraaid in het wasmachine.  Ik heb het type WW90M760NQA/EN

Verzekering gebeld en wordt niet vergoed. Contact gehad met Samung en de dealer waar we het wasmachine hebben gekocht.  Ik kan een monteur laten komen maar kost mij voorrijkosten, en heeft het wasmachine geen mankementen kan ik dat ook betalen. 

Ik heb met een pantykousje Achter in de trommel moeten kijken of er haperingen zaten  en alles is goed in mijn wasmachine. Heb het wasmachine van 2020 en nog geen enkel kledingstuk of beddengoed kapot gedraaid.

2 x met mijn dure optidee dekbedovertrekken. Mijn trommelgewicht is tot 9 kilo en ook alleen mijn dekbed overtrek gaat in het wasmachine. 

Groetjes, 

Lineke 

Screenshot_20230127_165028_WhatsApp.jpg

Screenshot_20230127_165035_WhatsApp.jpg

Screenshot_20230127_165040_WhatsApp.jpg

Screenshot_20230208_093240_Gallery.jpg

Screenshot_20230208_093253_Gallery.jpg

0 Likes
iwolters
First Poster
Opties

Ook hier precies hetzelfde probleem. Vanmorgen voor de tweede keer mijn nieuwe dekbedovertrek gewassen en een gat erin. Al eerder ook cirkels ontstaan op mijn beddengoed en ook al eerder een badmat weg moeten gooien omdat er cirkels in waren geschroeid.

0 Likes
iwolters
First Poster
Opties

Zouden jullie ook contact met mij op willen nemen, ik heb nl exact hetzelfde probleem

0 Likes
iwolters
First Poster
Opties

20230209_094756.jpg20230209_094735.jpg20230209_094737.jpg20230209_094806.jpg20230209_095135.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_ekSc4Wb & @iwolters 

Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je hierover al contact gehad met één van mijn collega's? Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsinformatie, het type- en serienummer van de wasmachine samen met de aankoopdatum. Ik zal dit dan doorzetten naar de juiste afdeling, welke vervolgens contact met je gaat opnemen.

Groeten,

Martijn

0 Likes