Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SmarThings

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2024 03:32 PM)
1342 Weergaven
Tonna065
First Poster
Opties

Ik heb een vraag over Samsung SmartTings.

In mijn huis zijn mijn vrouw, dochter en ik verbonden via Samsung SmartThings met diverse Samsung apparaten en mobiele telefoons.

Alles werkt verder prima tot zover, maar als iemand bijvoorbeeld de Samsung oven gebruikt dan krijgt iedereen één of meerdere meldingen via Samsung SmartThings van dat apparaat.

Mijn vraag is: Kan ik SmartThings zo instellen dat alleen de gebruiker op dat moment een melding van SmartThings krijgt?

Ik heb meerdere instellingen bekeken maar kan een instelling voor meldingen zoals "alleen voor mij" en of "voor iedereen" niet vinden.

0 Likes
11 Antwoorden
Kees59
Big Cheese
Opties
Meldingen bij smarthings app aanpassen op je telefoon.
0 Likes
Tonna065
First Poster
Opties
Bedankt voor jou reactie. De instellingen voor meldingen in SmartThings heb ik bekeken, maar die kan ik alleen aan of uit zetten.
Zoals eerder gemeld kan ik daar geen keuze maken.
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Is het dan dat iedereen all die aangesloten apparaten in zijn of haar smarthings app heeft staan?
0 Likes
Tonna065
First Poster
Opties
Dat klopt, en ze gebruiken de apparaten ook.
0 Likes
Tonna065
First Poster
Opties
Bijvoorbeeld: Als de Samsung wasmachine klaar is en we zijn allemaal thuis en de tv staat aan dan komen er ongeveer 6 meldingen tegelijk dat de wasmachine klaar is.
Dat betreft 3 mobiele telefoons, 2 tabs en op de tv.
0 Likes
Fabe0601
First Poster
Opties
Hoe kan ik mijn sluitertijd aanpassen bij een Samsung a50?
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Dan is de kans groot dat iedereen een melding krijgt.
0 Likes
Tonna065
First Poster
Opties
Hoe zou ik dit anders kunnen doen?
Zodat alleen de gebruiker een melding krijgt.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_vjl8wRd ,

Bedankt voor jouw bericht. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes