Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Autodose functie: Wasverzachter gebruiken

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2023 08:21 AM)
3551 Weergaven
Cindy301
Explorer
Opties

Hallo

Ik kocht een wasmachine met autodose maar gebruik deze functie liever niet. Nu heb ik de indruk als autodose uit staat dat de wasverzachter ook niet toegevoegd wordt aan de was. Klopt dit?

Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Cindy301 ,

Als je de automatische wasmiddeldosering uitzet, wordt er ook geen wasverzachter toegevoegd.
Je kunt dit per compartiment uitschakelen. Dus alleen wasmiddel of alleen wasverzachter.
Zie pagina 44:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202206/20220613120739403/U-PJT_WASHER-AD_SimpleUX_WEB_...

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Cindy301 ,

Er zijn nogal wat wasmachines 🤷‍♂️. Zou je het modelnummer willen doorgeven?

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

In welk vak doseer je de wasverzachter? Wat is het modelnummer van je wasmachine? Het vak in de lade tussen beide tanks is alleen geschikt voor wasmiddel.

Wat is de reden dat je het doseersysteem niet wilt gebruiken? Dit zorgt er namelijk voor dat er niet te veel wasverzachter gebruikt wordt 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Cindy301
Explorer
Opties

Het modelnummer: ww90T636AHH

Grts 

0 Likes
Cindy301
Explorer
Opties

Het modelnummer is ww90T636AHH.

Ik doseer de wasverzachter in het autodose vakje voor wasverzachter.

Grts 

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Cindy301 ,

Als je de automatische wasmiddeldosering uitzet, wordt er ook geen wasverzachter toegevoegd.
Je kunt dit per compartiment uitschakelen. Dus alleen wasmiddel of alleen wasverzachter.
Zie pagina 44:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202206/20220613120739403/U-PJT_WASHER-AD_SimpleUX_WEB_...

signatureee
Groet, Dick

Cindy301
Explorer
Opties

Dus als ik het goed begrijp kan ik nooit wasverzachter gebruiken bij het gebruik van het handmatig bijvullen? Ik gebruik de automatische dosering niet omdat ik verschillende wasmiddelen gebruik (wit, zwart, gekleurd,…). Ik denk dat ik spijt heb van mijn aankoop nu.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Cindy301 ,

Je begrijpt het verkeerd. Als je beide vakje uitzet, wordt er niet meer automatisch gedoseerd.
Je kunt dan zelf de hoeveelheid bepalen wat je in de bakjes doet.
Als je bijvoorbeeld alleen de wasverzachter uitschakelt, wordt het wasmiddel gedoseerd en omgekeerd.

signatureee
Groet, Dick

Cindy301
Explorer
Opties

Dus… ik schakel automatische dosering v beide wasbakjes uit, vul het manuele vakje met wasmiddel en doe wasverzachter in het wasverzachtervakje. Zal er dan toch wasverzachter gebruikt worden? Of moet deze dosering aan blijven staan?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Cindy301 ,

Nee, want er wordt niet meer automatisch gedoseerd als ze uitstaan.
Alleen de hoeveelheden die jezelf hebt toegevoegd worden verbruikt.

signatureee
Groet, Dick