Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WW10M86INOA QuickDrive Wasmachine niet meer met WiFi te verbinden

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2021 03:46 PM)
1695 Weergaven
Sabje
First Poster
Opties

Goedendag,

De WiFi verbinding is weggevallen een tijd geleden en ik ben al meerdere keren een hele middag bezig geweest te proberen opnieuw te verbinden met SmartThings, maar wat ik ook doe, ik krijg error na error.

Ik heb meerdere telefoons geprobeerd, ik heb de firewalls uitgezet, ik heb mijn modem gereset, ik heb de wasmachine meerdere keren van de stroom losgehaald etc. etc.

De reden dat de verbinding is weggevallen was al een raadsel, maar dat de verbinding nu volstrekt onmogelijk weer op te zetten is een nog groter raadsel. 

De droger heeft wel verbinding en werkt prima. Ik weet echt niet meer wat ik nog meer kan doen. Ik krijg er een punthoofd van. Alle topics die ik hier kon vinden nagelopen en alle tips daarin geprobeerd, en tig uren later nog altijd geen verbinding.

Maar omdat ik nu geen melding op mijn telefoon krijg dat de was klaar is, zit de was nu steeds veel te lang in de trommel en daar wordt het alles behalve fris van, dus ik moet soms dezelfde was 3 keer opnieuw aan zetten. Ik heb bewust een smart wasmachine gekocht om deze reden en nu zit ik alsnog met hetzelfde probleem. grgrrrrr

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Aanmelden voor reparatie dan. Maar 3x wassen is ook niet slim lijkt mij. Als je hem aanzet dan weet je toch hoelang het gaat duren? Dus 1.5 uur later ofzo dan kijk je even of die klaar is? Zonde van het extra water en energieverbruik. Succes met de reparatie, waarschijnlijk wifi module defect.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Sabje
First Poster
Opties
Lekker botte reactie dit. Kan ik toch niks mee. Zak er anders ff in lomperd.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Tja dan toch niet?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes