27-04-2022 12:56 PM - bewerkt 27-04-2022 02:34 PM
Het lukt mij al sinds datum van aankoop niet om mijn producten Samsung Quickdrive wasmachine
WW90T986ASE en de Samsung DV90T8240SE - 8000 serie - Warmtepompdroger te registreren voor nog eens 3 jaar extra garantie.
Ik heb de registratie van beide producten gedaan op 17 april 2022. Op 20 april kreeg ik reacties van dat de registratie van de Warmtepompdroger gecorrigeerd dient te worden en de registratie van de wasmachines is afgekeur. De registratie van de Warmtepompdroger zou ik kunnen corrigeren via een meegestuurde link: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/DNVSR7SU62JRBR4BVDJETED2R75PU9Z8CJZ2XNKCW2CME8WA2NVTYCY...
Klikt u zelf maar eens op de link, u zult zien dat hij vreemd genoeg niet werkt. Prima, dan maar telefonisch contact opgenomen op 25-04-2022 om 16:19 uur om exact te zijn. De desbetreffende medewerker had mij beloofd om binnen 24 uur een nieuwe link toe te zenden, die wel zou moeten werken. 24 uur later geen mail of link of iets dergelijks gekregen. Op 27 april maar weer eens bellen. Gebeld om 09:54 uur en gesproken met de medewerker dhr. Trogilio van de Promo afdeling. Ook hij gaf aan dat de link niet werkte, maar verder ging de heer er niet op in waarom ik niet het toegezegde link kreeg. Overigens aardige meneer heeft me verder ook goed geholpen. De heer gaf aan een foto te maken van de blanco niet werkende link, om vervolgens deze samen met het registratienummer NLD6614695BRHWD en modelcode DV90T8240SE/S2 en serienummer 0V6X5ABRB00088Y een whatsapp bericht te sturen naar Samsung Nederland +31 6 30028045. Na uren wachten heb ik niemand kunnen spreken. Daarom mijn besluit om via deze weg mijzelf te kunnen uiten.
Overige is de registratie van mijn Samsung Wasmachine (2x geprobeerd registratienummers NLD6614693KXMVQ en NLD6614534DTTXB) afgekeurd? Maar waarom? Omdat ik niet via een deelnemende shop heb besteld? Ik heb beide producten gekocht via bol.com. Tijdens de registratie kon ik bol.com selecteren als deelnemende shop. Dus dit snap ik niet?
Graag wil ik jullie verzoeken om mijn recht op 2+3 jaar garantie toe te kennen.
P.S.
Ik heb alle aankoopfacturen, foto's modelcodes en serienummers in mijn bezit. Ik moet deze alleen nog aanleveren. Alleen dat laatste is nog een gevalletje 😞
Met vriendelijke groet,
S. (Senol) Basak
06-21439121
sbk@bofas.nl
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-04-2022 05:00 PM
Als je de benodigde foto's met ons deelt via WhatsApp en dan vraagt naar Mart, zal ik de foto's toevoegen aan je gegevens en vragen of deze opnieuw kan worden beoordeeld. Als het goed is staat mijn functie onder mijn naam 😉
• Foto van de product sticker wasmachine en droger
• Foto van de aankoop bon van de wasmachine en droger
2 van de 4 heb ik al!
op 27-04-2022 01:08 PM
op 27-04-2022 01:31 PM
Beste Zoole,
Bedankt voor je reactie. Ik heb net op mijn smartphone geprobeerd. Daar lukt het inderdaad ook wel. Alleen kom ik dit keer niet verder dan de melding dat de producten eerder geregistreerd zijn en ik aan het maximale registraties zit. Het punt is dat ik de registraties niet kan wijzigen of verwijderen, zodat ik deze opnieuw kan aanmelden. Daarnaast krijg ik al uren niemand te spreken via de messenger of de whatsapp. Dit is niet eerlijk en leuk meer. Ik werk vandaag en zit al sinds vanochtend 10:30 uur op mijn smartphone of op messenger site te letten, of iemand mij te woord kan staan.
op 27-04-2022 01:38 PM
op 27-04-2022 02:02 PM
Ze zijn telefonisch gewoon bereikbaar. Ook gaf dhr. Trogilio van de Promo afdeling aan dat ik een bericht kon sturen vandaag via de WhatsApp. Ik zal inderdaad morgen nog een keer proberen. Overigens ben je telefonisch of via de WhatsApp toch niet verbonden met medewerkers vanuit Nederland. Volgens mij is het een klantendesk vanuit Suriname die je te spreken krijgt. Niks ten nadele natuurlijk, heel aardige mensen aan de telefoon.
op 27-04-2022 02:56 PM
op 29-04-2022 04:08 PM
Hi @Senol Basak, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat mijn collega via WhatsApp je hierbij heeft geholpen. Is het allemaal gelukt?
Groeten,
Martijn
op 29-04-2022 04:15 PM
Beste Martijn,
Uw collega via WhatsApp heeft mij geadviseerd om via een andere accountant mijn beide producten opnieuw te registreren. Ik heb dus mijn eerdere registraties niet kunnen wijzigen. Ook is dit mij niet gelukt over de telefoon, via de Messenger of via de WhatsApp. Het is allemaal erg omslachtig en zeer tijdrovend.
Ondertussen ben ik nog in afwachting van de goedkeuring van de nieuwe registraties van mijn andere account. Daarnaast vind ik het jammer dat ik niet al mijn producten onder één en dezelfde account kan onderbrengen.
Al met al ben ik nog in afwachting en blijft het vooralsnog spannend of de registratie wel gaat lukken voor 3 mei?! Samsung heeft namelijk vermeld dat ik voor 3 mei de wijzigingen moet doorgeven. Welke ik dus al inmiddels 2 weken aan het proberen ben :(.
Mvg,
Senol
op 29-04-2022 04:31 PM
Als ik meekijk in je gegevens zie ik staan dat de aanvragen inderdaad zijn afgewezen. De aankopen zijn gedaan via een partner van https://bit.ly/2c9QLfJ en niet bij https://bit.ly/2c9QLfJ zelf. De aankoop bon van Art en Craft is ook toegevoegd aan je de registratie, dit is geen deelnemende winkel en hierdoor zal de aanvraag ook niet goedgekeurd gaan worden.
Mijn excuses voor het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 29-04-2022 04:39 PM
De factuur van Art & Craft klopt niet. Die bestelling had ik geannuleerd. Zoals je bij mijn derde registratie kan je duidelijk zien dat beide aankopen, zowel de wasmachine als de wasdroger, zijn betaald aan bol.com.
Op 13 april is er een bedrag van EUR 918,50 en een bedrag van EUR 756,00 afgeschreven door Bol.com, via mijn rekening.