Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Het Grote Voorsteltopic!

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2016 11:26 AM)
3109 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Welkom op de officiële Benelux Samsung Community!

 

Leuk dat je lid bent geworden en met andere Samsung fans je kennis en ervaringen wilt delen. Om elkaar wat beter te leren kennen lijkt het me leuk als je jezelf even kort wilt voorstellen. Wie je bent, je hobby’s of interesses, het kan allemaal!

 

Ik zal alvast beginnen. Mijn naam is Robert en ik ben jullie Community Manager op dit forum. Naast dat ik me helemaal thuis voel op het internet en gek ben op nieuwe technologie, wil ik de Samsung Community de leukste plek van Nederland maken. In mijn vrije tijd kijk ik regelmatig de nodige berg aan films en series of kies ik ervoor gezellig op de bank met een paar vrienden wat FIFA potjes te spelen. Daarnaast zal je mij in de zomerperiode waarschijnlijk vaak tegenkomen op festivals! Verder ga ik regelmatig naar de sportschool en ben ik helemaal gek op reizen (met laatstgenoemde is de portemonnee het helaas niet mee eens).

 

Ik ben ook heel benieuwd wie jullie zijn dus stel jezelf gerust voor! :smileyhappy:


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
118 Antwoorden
Jaimy
Helping Hand
Opties

Aangenaam!

Mijn naam is Jaimy en ik ben moderator op dit forum.

 

Ik ben een echt familie- en vriendinnenmens en ben altijd in voor een kletspraatje. Ik zeg daarbij geen nee tegen een wijntje en een bitterbal. Je kunt me wakker maken voor een tof festival, Vikings, sushi en chocola. Helaas kan ik niet zingen zoals Tim, maar ik kan wel aardig paardrijden. Hoewel ik het enorm naar mijn zin heb in Nederland, word ik verdrietig van kou en vlucht ik daarom zo vaak mogelijk naar het buitenland. Sinds mijn eerste verre reis naar Amerika ben ik vastberaden om elke keer een nieuwe plek aan te doen. Helaas zijn de verlofdaagjes en centjes wat beperkter dan ik zou willen.

Ik hou van social media en online communities en ben erg enthousiast over dit forum. Ik kijk uit naar alle vragen, opmerkingen en ervaringen!

Tot snel,

Jaimy


-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
Mat_64
First Poster
Opties

Hoi allemaal,

 

Ik ben Raoul, 33 jaar, uit Den Haag, werkzoekend op het moment.

Op dit moment heb ik niet veel Samsung producten (eigenlijk alleen een serie's 6 LED-TV (UE32B6000VPXXN), enkele USB-sticks en (mirco) SD-kaarjes), maar een producten die ik heb hebben wel Samsung onderdelen.

Mijn hobby's zijn reizen (met een voorkeur voor reizen per trein en citytrips), lezen (fantasy, sf) en robotica.

Ik heb al jaren forum ervaring, tevens als in-game forum mod (Tribla Wars).

Marcuzz44
Pioneer
Opties

Hoi allen,

 

Dan zal ik de volgende zijn :smileyhappy: Mijn naam is Marcus, 44 jaar en groot liefhebber van jullie TV's (9-series UE55KS9000, wat een topding!). Mijn hobbies zijn films kijken, schaatsen en heb een passie voor nieuwe gadgets! Ben zelf al jarenlang actief geweest op andere fora en ben blij dat Samsung er nu ook een heeft. 

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi allemaal!

 

Ik ben Kevin en een grote Samsung fan. Soms tot het obsessieve aan toe. Er is nog slechts één kamer in huis te vinden waar je niet direct het Samsung logo ziet als je binnenkomt, maar daar ben ik druk mee bezig :smileywink:

 

In het dagelijks leven studeer ik Russisch (privjet!), volg ik het nieuws om daar vervolgens mijn zure zult genuanceerde mening in columns van me af te schrijven. Sinds korte tijd design ik ook watchfaces exclusief voor de Samsung Gear S2 en S3 en Gear Fit 2. De eerste is inmiddels gratis in Galaxy Apps te vinden, meer volgen. Tot zover weer mijn schaamteloze zelfpromotie.

 

Tot snel!


kevin-sig
Lot
Big Cheese
Opties

Welkom Marcus en Kevin: Nazdrovje! :smileyvery-happy:


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
Aad
First Poster
Opties
Ik ben Aad en feitelijk een digibeet. Heb dus weinig kennis op dit gebied
Steffenm
Voyager
Opties

hallo ik ben Steffen.
ik ben getrouwd en heb 2 kinderen.
wij zijn in het bezit van diverse samsung producten:
note 10.1
tab e
note 4
s5 neo
diverse kleine dingen zoals een msd kaarten van samsung.

ik heb al jaren samsung aparatuur.ben begonnen met een s3 daarna een note 3 en inmiddels een note 4. deze gekregen als vervangend toestel voor rep. aan mijn note 3. was niet te repareren.

zelf heb ik al div samsung telefoons gerepareerd.als hobby is het best leuk werk. zelf ben ik maintenance engineer.

Steff
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Van harte welkom op het Samsung forum! Leuk dat jullie je hebben voorgesteld 🙂

FrankC
First Poster
Opties

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Frank. Ik voel mij ook helemaal thuis op het internet en ben ook heel gek ben op nieuwe technologie, zoals Robert de Community Manager. In mijn vrije tijd kijk ik regelmatig samen met mijn vrouw series of kies ik ervoor gezellig met vrienden wat te ondernemen, van wandelen tot bezoeken van beurzen of samen heerlijk eten. Ik ben helemaal gek op reizen / vakantie. En natuurlijk niet vergeten, ik ben dol op Samsung producten 🙂

 

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi, Ik ben Rohit ben systeembeheerder in het dagelijks leven! Ik ben 28 jaar oud (2016) hou me dagelijks bezig met hier en daar mensen helpen op verschillende plekken (Tweakers, FB etc)

Heb zelf na jaren een HTC/Motorola vorig jaar de stap genomen om toch maar een Samsung te nemen, de Note Edge. Dat was een prachtig toestel die helaas dit jaar de geest gaf.. Hiervoor zou ik de Note 7 krijgen die helaas er nooit meer is gekomen 😞 Nu heb ik dus een S7 Edge. Niet helemaal tevreden erover maar goed kon niet achteruit gaan en een S6 ofzo nemen.. Dus moet het hier maar ff mee doen tot de S8 of de opvolger van de Note uitkomt...

Mijn zoontje heeft de Samsung Tab 3! En heb zelf nog een wat oude Home cinema set van Samsung en een Ecobubble wasmachine dit jaar aangeschaft! Ook een combi magnetron van Samsung en natuurlijk 2 x Samsung Horizon box van Ziggo :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye:

Wil ooit wel een Smartwatch maar dan moet hij wel echt precies in de smaak vallen, er zijn er nu best veel maar toch nog echt prijzig.. Volgens mij waren dat wel de Samsung producten in mijn huis...

 

Ik zal eens kijken de komende tijd of het hier gezellig is en ik mijn bijdrage kan leveren!

Stars-Moderator-signature-800x200-2