op 01-05-2024 05:49 PM
Wij gingen op 20 januari over tot de aankoop van 2 frame televisie toestellen (een 55" the frame tv en een 65" the frame tv). Bij deze aankopen werd volgende promotie gegeven: "gratis frame kader bij de aankoop van een televisietoestel." Ik diende zoals gevraagd de aanvraag in om deze promotie te kunnen ontvangen. Nu, vele maanden later en na eindeloze contacten met de zeer onklantvriendelijke samsung helpdesk (zowel telefonisch als via messenger), is er nog steeds geen beweging in de zaak. Bv. krijg ik via mail de vraag om de promotieaanvraag te updaten via een welbepaalde link maar deze link leidt dan automatisch naar een pagina waarop ik louter de status van de promotieaanvraag kan zien. Dit slechts een van de vele voorbeelden van hoe er telkens weer een nieuw probleem lijkt op te duiken langs de kant van Samsung. Ik heb reeds uren gespendeerd aan het proberen verkrijgen van de promotie waar ik recht op heb, het lijkt echter alsof dit onmogelijk wordt gemaakt.
op 01-05-2024 06:20 PM
Ter info de laatste correspondentie m.b.t. de promotieaanvraag BEL13206531NLHH voor het 65" televisietoestel (en zo is het telkens weer iets anders en blijf ik maar wachten):
op 01-05-2024 06:22 PM
Wat betreft promotieaanvraag BEL13206398WCGX voor de 55" televisietoestel kreeg ik een mail met de vraag correcties aan de aanvraag te doen via een link die leidt naar een pagina waarop ik slechts de status van promotieaanvraag kan raadplegen. Dit zit dus ook weer vast.
op 02-05-2024 09:38 AM
Hallo @ArianeVB,
Bedankt voor jouw bericht. Ik zie dat mijn collega's van de betreffende afdeling bezig zijn met jouw 2 aanvragen. Kan je voor de zekerheid via een privé-bericht de 2 productstickers delen? Ik controleer het dan en e.v. corrigeer het wanneer het nodig is.
Met groet,
Ajay