Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Het Grote Voorsteltopic!

(Onderwerp aangemaakt op: 02-09-2016 01:45 PM)
33200 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Welkom op de officiële Benelux Samsung Community!

 

Leuk dat je lid bent geworden en met andere Samsung fans je kennis en ervaringen wilt delen. Om elkaar wat beter te leren kennen lijkt het me leuk als je jezelf even kort wilt voorstellen. Wie je bent, je hobby’s of interesses, het kan allemaal!

 

Ik zal alvast beginnen. Mijn naam is Robert en ik ben jullie Community Manager op dit forum. Naast dat ik me helemaal thuis voel op het internet en gek ben op nieuwe technologie, wil ik de Samsung Community de leukste plek van Nederland maken. In mijn vrije tijd kijk ik regelmatig de nodige berg aan films en series of kies ik ervoor gezellig op de bank met een paar vrienden wat FIFA potjes te spelen. Daarnaast zal je mij in de zomerperiode waarschijnlijk vaak tegenkomen op festivals! Verder ga ik regelmatig naar de sportschool en ben ik helemaal gek op reizen (met laatstgenoemde is de portemonnee het helaas niet mee eens).

 

Ik ben ook heel benieuwd wie jullie zijn dus stel jezelf gerust voor! :smileyhappy:


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
118 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Leuk je nu ook op de Community te zien @Stef1411! Welkom 😁

rsz-846676
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hallo! Ik ben Alice en ik zit al een tijdje bij het Social team van Samsung 🤗 Mijn leeftijd is een geheim, maar mijn hobby's zijn platen verzamelen, gamen en lezen. Voor corona hield ik ook van andere dingen, maar nu hou ik het vooral bij dingen die ik binnen kan doen 😂 

Buiten mijn werk om was ik al een groot fan van Samsung. Mijn eerste "moderne" smartphone was de Samsung Galaxy S1 en sindsdien wissel ik iedere twee jaar mijn S om voor een nieuwer model. 

Ik kijk ernaar uit om jullie in de toekomst vaker te spreken (als ik niet verstopt ben op Twitter 😇)!

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
DickKoster
MegaStar
Opties

Welkom Alice! Mijn leeftijd is ook geheim 😁..

 

7QIK.gif


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Alice
Moderator
Moderator
Opties

@DickKoster wij zijn allebei nog 25. Het maakt niet uit wie het vraagt 😉 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
SjorsK
Maestro
Opties

Ha, Ik had mij op pagina 5 al voorgestel maar ik ben bang dat ik inmiddels een oude rot ben geworden op de community, dus ik ben bang dat mijn poging tot voorstellen op pagina 5 inmiddels een tikje verouderd is 🙂 

 

Mijn naam is Sjors, ben inmiddels 30 jaar en ben werkzaam bij een grote organisatie als IT beheerder, waar ik mijn uren voornamelijk opvul met het coachen van collega's, vragen van collega's afhandelen en documenteren. Verder ben ik in de laatste jaren ook uitgegroeid tot succesvol ondernemer (Ik bezit een tech site die zich richt op de film industrie, met succes). De onderneming wordt gerund samen met een zakenpartner in noorwegen wat achteraf een match voor succes bleek te zijn 🙂 

 

Ik zal niet te veel in mijn verleden duiken maar 10 jaar geleden was ik 100% arbeidsongeschikt verklaart, maar heb gelukkig de mogelijkheid gehad om het tegendeel te bewijzen (Op de bank zitten is ook zo saai). 

 

Verder hou ik mij ook nog bezig met mezelf druk te maken op een aantal forums (Samsung en KPN) waar ik het leuk vind om zo nu en dan mensen te helpen en natuurlijk om te discuseren over de laatste ontwikkelingen.

 

In mijn priveleven hou ik mijzelf voornamelijk bezig met aanklooien met techniek, needless to say - mijn huis staat in de tussentijd ook vol met Samsungapparatuur. 

 

Voor mensen die mij nog niet kennen: Hoi! en welkom op de community! 🙂 

Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Ha allen!

Foei, ik heb me hier niet voorgesteld terwijl ik inmiddels toch al twee jaar moderator ben hier. Voor de mensen die mij nog niet tegen waren gekomen: Hoi, ik ben Tessa en sta klaar om jullie te helpen 🙏

Mijn lievelingskleur is groen en ik heb daarom ook heel veel planten in huis. Naast het verzamelen van alles dat groen is zijn mijn hobbies onder andere: tennissen, sport kijken en koken.

Tot ziens op de Community!

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
MVH4
Apprentice
Opties

Naam: Monique

Samsung apparaat: Samsung Galaxy A41

Samsung interesse: foto & film.  Produceer zo van die series .heic files die je dan weer moet omzetten in .jpg.   Ik heb nu wel terug de oorspronkelijke stand om .jpg te produceren teruggevonden (gewoon "portret") maar er zijn nog tal van andere mogelijkheden die ik niet ken.  Opgelet mensen voor apps die junk files opruimen.  Stel dat er een foto van een beest tussenzit dat je geen tweede keer in je leven zult zien.  

Mijn mening over Samsung:  gewoon een welluidende naam: "Sam heeft gezongen"

 

 

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @MVH4, en welkom op de Community! Sam heeft inderdaad flink lopen zingen; een leuke woordgrap van Bixby.

Screenshot_20180108-085728.jpg

De naam is trouwens Koreaans, en betekent drie sterren. Vandaar ook het Galaxy-ecosysteem, de sterren in het oude logo en op de Community vind je hier en daar ook nog sterren terug. Of deze kennis de naam nog beter voor je maakt laat ik helemaal aan jou over 😉

1640191221454.gif


kevin-sig
luukdr98
Explorer
Opties

Hey beste mensen!

Ik ben dus al een paar keer op dit forum geweest en ik zag een zeer interessant voorstel-topic! Ik wist alleen niet of dit nog actueel was, dus ik twijfelde nog even.

Maargoed, ik ben Luuk, 24 jaar en voel mij helémaal thuis op het internet en in telefoons. Klinkt een beetje zielig kwa internet, maar ik ben juist fysiek ook een heel gezellig persoon :smiling-face: 

Met school heb ik hoogst MB03 Audiovisueel Medewerker afgerond en ik ben nu werkzaam als post(en pakketjes) bezorger. Komt voornamelijk omdat ik mijn toekomst tóch niét in de audiovisuele wereld zag omdat die werkstructuren en omstandigheden niet bij mij passen. En met de post is het heel veel lekker de benen gebruiken en af en toe goed sociaal zijn. En ja dat past veel beter bij mij.

Het ding is dat ik helemaal gek op forums ben, enorm houd van mensen helpen en goede communcatie, alleen het probleem is dat de leukste forums erg verleden tijd zijn en het lijkt allemaal een beetje uitgestorven. Vind ik erg jammer.

Aspecten van mijn hobbys zijn; creativiteit, schrijven/bloggen, content bedenken, fotografie, film, wandelen, erop uitgaan en aan mijzelf werken. Verder ben ik een voetbalfanaat. Groot deel van mijn weekenden zitten dan ook vol met tv uurtjes voor de buis haha. Ik kijk ook reality, drama en sensatie programmas. Netflix vind ik overrated. Ik heb niks met films en series.

Ik ben(ik kan er niet helemaaal induiken) mijn hele leven android fan. IOS zal nooit door de strot gaan denk ik haha.


Misschien heb ik teveel gezegt, misschien te weinig. Idunooo actually. Ik ben ook wel weer voorzichtig met van alles vertellen.

Da was 'm. fijne dag nog!
(als je tot hier hebt gelezen: legend:))