Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Het Grote Voorsteltopic!

(Onderwerp aangemaakt op: 02-09-2016 01:45 PM)
33040 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Welkom op de officiële Benelux Samsung Community!

 

Leuk dat je lid bent geworden en met andere Samsung fans je kennis en ervaringen wilt delen. Om elkaar wat beter te leren kennen lijkt het me leuk als je jezelf even kort wilt voorstellen. Wie je bent, je hobby’s of interesses, het kan allemaal!

 

Ik zal alvast beginnen. Mijn naam is Robert en ik ben jullie Community Manager op dit forum. Naast dat ik me helemaal thuis voel op het internet en gek ben op nieuwe technologie, wil ik de Samsung Community de leukste plek van Nederland maken. In mijn vrije tijd kijk ik regelmatig de nodige berg aan films en series of kies ik ervoor gezellig op de bank met een paar vrienden wat FIFA potjes te spelen. Daarnaast zal je mij in de zomerperiode waarschijnlijk vaak tegenkomen op festivals! Verder ga ik regelmatig naar de sportschool en ben ik helemaal gek op reizen (met laatstgenoemde is de portemonnee het helaas niet mee eens).

 

Ik ben ook heel benieuwd wie jullie zijn dus stel jezelf gerust voor! :smileyhappy:


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
118 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Laat ik mij dan ook maar even voorstellen. Mijn naam is Nick, zoals jullie kunnen zien bij mijn account. Ik ben moderator van het forum en zal technische support leveren waar nodig. Daarnaast zal ik proberen af en toe ook nog eens gezellig te zijn :smiling-face:

 

Ik ben een grote fan van reizen en ben het liefst nooit in Nederland. Niet dat het altijd lukt, maar de wereld is zoveel mooier dan alleen dit kleine kikkerlandje. Daarnaast ga ik af en toe naar de sportschool om nog een beetje fit te blijven. Ik ben gek op tech en gadgets, vandaar dat ik nu dus voor Samsung werk. Gamen is een hobby van mij, maar dit laat de tijd niet altijd toe.

 

Ik kijk er naar uit deze community te zien groeien! Yours truly, Nick.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Wendy
Apprentice
Opties

Hoi iedereen, Wendy hier. Mijn rol in de community is Moderator en ik zal jullie posts dus in de gaten houden :smileywink: Ik ben geïnteresseerd in technologie, hou van lezen, wandelen, films en tv series kijken... Met mijn Unlimited pas zul je me regelmatig in Pathé vinden. Mocht je vragen voor me hebben, stel ze gerust. En nou jij!

Tim
GrandMaster
Opties

Aangezien iedereen zichzelf heeft voorgesteld, zal ik dit ook maar doen. Mijn naam is Tim en ik ben moderator op dit forum! Verder een spontane, grappige, sociale gozer (al zeg ik het zelf) :smileyvery-happy:

 

Ik ben dol op voetbal, gamen en zingen. Voeg deze dingen samen en je hebt een voetballende game-zanger. Klinkt op zich leuk, toch? Je zult mij ook vaak vinden op festivals or wherever the party is!

 

Genoeg over mij, ik hoop dat iedereen veel leuks zal ervaren op dit forum en dat we allemaal erg behulpzaam en vriendelijk zijn naar elkaar toe!

 

Ik spreek jullie snel, Tim.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi all, ik ben Nouzha, één van de moderators. Mijn hobby’s zijn reizen, shoppen, lezen en series kijken. Daarnaast vind ik het leuk om mensen te helpen, ik zal dus nieuwsgierig meelezen :smileywink: Ik zal een bijdrage leveren om dit forum interessant voor jullie te maken.

 

Ik ben benieuwd naar jullie vragen en ervaringen!

 

 

Lot
Big Cheese
Opties

Ook ik zal me even voorstellen hier!

Ik ben Lot en vind het leuk om jullie hier te mogen helpen met allerhande vragen.

 

Fan van Samsung (ik heb - even tellen - zes Samsungproducten in huis), maar ook van theater, series, reizen, festivals en de natuur :smiling-face:
Dit probeer ik allemaal te combineren in mijn leven en tot nu toe past het net!

Never a dull moment.

 

Brand los!


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
RonBurgundy
Expert
Opties

Greetings!

 

De naam zegt het al.. mijn naam is Ron! Ben zelf een groot liefhebben van nieuwe tech en ken beide Anchorman films foutloos uit m'n hoofd! :smileytongue: Inmiddels een trotse bezitter van de S6 en hopelijk binnenkort de overstap naar de S7. Leuk jullie te ontmoeten! 


----------------------------------------------------------
I would like to extend to you an invitation to the pants party!
henklbr
Voyager
Opties

Hallo allemaal,

 

Ik ben dus Henk, woonachtig in Tilburg, "Samsung-fan" vanaf de Galaxy Note (1) & Galaxy Note 10.1 3G.

Daarna ieder jaar mijn telefoon geüpdated naar de Note 2, Note 3, S4, Note 4 en mijn "huidige" telefoon is de S7Edge.

Mijn "huidige" tablet is de Tab S 8.4 WiFi.

 

Mijn "klokkie" is ook "smart", en via de Gear, Gear2 nu de Gear S2 Classic (en deze wordt opgevolgd door de Gear S3 Frontier!).

 

Muziek luisteren doe ik met mijn "Gear Circle", die ook keurig netjes de notificaties voorleest.

 

En dan hebben we nog het "visuele":

Virtual Reality: Gear VR

TV: UE48H8000SL 48" Curved TV (deze is (gelukkig) nog met een "3D engine"!)

Decoder: Horizon

 

Ben met pensioen (36jr bij defensie gewerkt), dus heb nu alle tijd voor mijn "hobbies": o.a. mensen helpen op fora, als ze problemen hebben met hun Samsung telefoon (doe ik met veel plezier, en leer er zelf ook van!).

 

Mocht je nog meer willen weten: ask me, en wie weet krijg je antwoord! :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye:


-----------------------------------------------------------
Greeetzzz, Henk.
laisi002
First Poster
Opties

Hoi, Andy[ND] hier.
Sinds 2010, door de Samsung i9000 Galaxy S, trouwe fan van Samsung.
Momenteel in bezit van: S6/Tab3 8.0/Tab S2/ATIV Book Plus NP940X3G en natuurlijk de GEAR360!

Ben sinds 2013 ZZP'er als onder andere Fieldcoach. Gek op gadgets en alle aanverwante zaken van Samsung.
Hou alles bij wat van Samsung is en hoop hier leuke en interessante dingen tegen te komen.

[ND]
ShadowLea
Apprentice
Opties

Laat ik hier ook maar wat neerzetten. :smiling-face:

 

Mijn naam is ShadowLea, ookwel Dominique. (Hou het maar op Lea, makkelijker, doet toch iedereen.) Graphic Designer en fotograaf van beroep. Homepage is XDA Developers. Sommigen van jullie kennen mij waarschijnlijk al, ik ben de Samsung KlantExpert van T-Mobile. :smiling-face:

 

Mijn daily driver is een Note 3 N9005, en een NotePro 12.2" P905 als tablet. Daarnaast ook nog een S5 G900F en een Tab Pro 8.4 T320. Her en der nog wat oude toestellen, natuurlijk. Over de huihoudelijke apparaten gaan we maar niet beginnen, dan zit ik hier morgen nog!

 

Wil nog wel een Smartwatch, maar ik wacht tot ze wat meer Modern Smart Tech, en wat minder Opa De Bankdirecteur, zijn qua uiterlijk.

 

Hobby's.... Voornamelijk gamen, fotograferen en lezen.

 

Wie wat wil weten, vraag maar raak! :smiling-face:

 

Sincerely, 

Lea

 

p.s. Ik zit al zo'n 22 jaar op forums, heb er zelf ook meerdere beheerd, maar dit format snap ik qua layout echt geen snars van. Zo veel zoeken, loze ruimte en onduidelijke UI en pathing...


SM-N9005 Galaxy Note 3, DBT | SM-P905 NotePro 12.2" LTE Black, DBT
SM-G900F International Galaxy S5, PHN | SM-T320 TabPro 8.4 WiFi, PHN
GT-I9300 Galaxy S3 3G, DBT & PHN | GT-P5110 Tab 2.0 10" WiFi, PHN