Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine VS Oordopjes, who will win?

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2018 07:43 AM)
993 Weergaven
SjorsK
Maestro
Opties

In al mijn wijsheid heb ik besloten om mijn oordopjes van mijn oude galaxy S7 te laten wassen door mijn nieuwe Samsung WasDroog combinatie, niet echt handig als je er wat beter over na denkt :smileywink:


Wanneer ik eenmaal de oordopjes er weer uit kon halen was ik bang dat deze het loodje gelegd hadden maar niks is minder waas, ze hebben wonder boven wonder de martelmachine overleeft en zijn nu weer helemaal spik en span :smileyvery-happy:

 

Eigenlijk is dit wel een teken van kwaliteit voor de bijgeleverde Accesoires, goed werk Samsung :smiling-face:  Het lijkt er bijna op dat die wasdroogcombinatie voor de oordopjes gemaakt zijn maar ik denk dat ik het niet nog een keer ga proberen. :winking-face:

4 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Pfft, toch mooi dat ze zo'n natte reis overleeft hebben; net een avontuur door het jungle tijdens een tropische regenstorm. Anyways, zullen we 't bij één keer laten ;)? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
SjorsK
Maestro
Opties

Haha! Ik ga proberen om mijzelf in te houden :winking-face: Ik ben natuurlijk een kampioen kluns dus tja... Ik kan zo nu en dan een erg wijze beslissing maken :winking-face: 

0 Likes
Marliss
Pathfinder
Opties
Wat een idee om dit te gaan uitproberen haha.. De oordoppies zijn in ieder geval grondig gewassen geworden en zullen nu vast ook wel weer blinken als nieuw lijkt me 😂 Kon toch ook haast niet mis gaan dit.. Als je het nou had geprobeerd met oordopjes van de Apple ofzo, was het zeer zeker het tegenovergestelde van nu geworden haha.. (Geintje natuurlijk) Wel grappig ineens zo'n bericht als deze tegen te komen trouwens 😂
Marliss
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb ik ook eens gehad met mijn Creative oortjes. Werken nu 13 jaar later nog steeds! Al vele landen bezocht en werken nog gewoon perfect.. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2