Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Led view cover S8 plus defect

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2017 07:59 PM)
21623 Weergaven
Hallo2
Journeyman
Opties

Goedenavond is er iemand die mij kan vertellen waarom mijn led view cover van mijn S8 plus niet meer werkt

Hoor het graag 

Groetjes Juliette 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hallo @Hallo2!

 

Als het in de veilige modus ook niet werkt, lijkt het mij dat er inderdaad wat mis is met de LED cover. 

 

Ik raad je aan hiermee terug te gaan naar je verkoper, of je kunt hem via onze ophaalservice aanmelden ter reparatie.

 

Ik hoor graag hoe het is afgelopen!

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
37 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Juliette,

Dat is een goede vraag! Kun je proberen om de telefoon uit de cover te halen, het toestel opnieuw op te starten en dan de telefoon weer in de cover te plaatsen? De meest voorkomende problemen met de LED View Cover worden hiermee opgelost.

Kun je anders meer details over je probleem vertellen, zoals sinds wanneer je problemen ondervindt (sinds een update, na een val of spontaan bijvoorbeeld) en of hij helemaal niks meer doet of dat er wel een teken van leven is?

Ik wacht je terugkoppeling af!

kevin-sig
Hallo2
Journeyman
Opties

Hallo

Ik heb geprobeerd om mijn toestel uit de cover te halen en weer opnieuw op te starten maar helaas hij doet het niet .

En op je vraag wanneer en hoe hij het niet meer deed daar kan ik geen antwoord op geven.

Ik doe regelmatig een update

Hopelijk zijn er nog meer oplossingen om te proberen 

Ik hoor het graag 

Groetjes Juliette 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Bedankt voor je terugkoppeling Juliette!

Kun je aangeven of de cover het wel doet als je telefoon is opgestart in de veilige modus? Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten: 
1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden. 
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt. 
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar. 
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

Ik ben benieuwd!

kevin-sig
0 Likes
Hallo2
Journeyman
Opties

Goedemorgen 

Ook het opnieuw opstarten in veilige modus geprobeerd maar helaas geen resultaat....

Geen idee wat er nog mis mee kan zijn.

 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hallo @Hallo2!

 

Als het in de veilige modus ook niet werkt, lijkt het mij dat er inderdaad wat mis is met de LED cover. 

 

Ik raad je aan hiermee terug te gaan naar je verkoper, of je kunt hem via onze ophaalservice aanmelden ter reparatie.

 

Ik hoor graag hoe het is afgelopen!

rsz-846676
0 Likes
Fabian1985
Apprentice
Opties

Hey,

 

ik heb ook dit probleem. Dacht eerst dat het de Oreo upgrade was maar dat is het dus niet. Heb alle stappen uitgevoerd die hierboven staan beschreven zonder resultaat.

 

Nu las ik dat we dan deze ter reparatie aan moeten bieden? En dan onze dure premium toestellen zonder beveiliging meenemen? Als ie dan valt krijgen we geen garantie omdat er op dat moment geen hoesje omheen zat. Nee ik laat het dan wel liever kapot maar ga hier wel over bellen want heb er 60 euro voor betaald nog geen jaar geleden!!

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Fabian,

 

Je hebt garantie op je accessoires van Samsung. Of je hier al dan niet gebruik van maakt is natuurlijk je eigen afweging en keus. 

 

Als je toestel valt en hierdoor schade oploopt valt de reparatie inderdaad niet onder de garantie. Het is namelijk een garantie en geen verzekering. Overigens heeft Samsung wel een verzekering waar je voor kunt kiezen als je het toestel aanschaft in de Samsung Shop.


kevin-sig
Loret4ever
Apprentice
Opties

Goedenmiddag.

 

Ik heb het zelfde probleem heb een led cover voor s8+ heb hem 11 maanden. Na update doet hij t niet meer alle stappen uitgevoerd maar geen reactie heb geen bon meer maar hoe kan ik dit oplossen evt?

 

Gr michel

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Loret4ever

 

als je geen bon hebt, wordt het lastig om je garantie te verhalen. Wellicht dat de verkoper hierin iets kan betekenen. 

rsz-846676
0 Likes