Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klantenservice niet goed bereikbaar via telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2021 07:41 AM)
450 Weergaven
Sophie Vande Poel
Apprentice
Opties

Beste,

Sta me toe te melden dat jullie echt wel een zeer slechte service dienst na verkoop hebben.

Ik heb een Samsung S20+ opgestuurd op 31 december 2020 ter reparatie. Ik volgde de procedure.

Dynalogic reageert niet, Samsung reageert niet. Mail, whatsapp, messenger, telefoon...ik denk dat ik in totaal 10 pogingen heb gedaan. Steeds moet ik opnieuw mijn verhaal doen want jullie medewerkers vinden niets terug of sturen mij een mail met een issue van iemand anders, of sturen mij een toestel op van iemand anders, kortom : het lukt niet met jullie!

Na dus bijna 2 maanden ben ik nog steeds niet verder geholpen, terwijl men dit steeds beloofde, maar het eindigt telkens op een dood spoor.

Ik kocht tot hiertoe elke keer trouw gewijs de laatste nieuwe Samsung smartphone plus maar ik zal dit nooit meer doen omwille van jullie ontoereikende dienst na verkoop. 

Ooit was ik fan, nu kan ik het iedereen afraden...

Een doorgebrand scherm, 3 maanden na aankoop van een S20+, doorgebrand door de schermprotector alsook door de clear cover view. Garantie oja, gelukkig! Alleen geraakt het maar niet zover.

Vriendelijke groeten,

Mevr. Vande Poel

7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sophie Vande Poel,

 

Wat een apart verhaal omtrent het doorgebrande scherm door de screen protector, dit hoor ik voor het eerst!

 

Als je voor mij het reparatienummer hebt, kijk ik het graag voor je na 👍

rsz-846676
0 Likes
Sophie Vande Poel
Apprentice
Opties

@BruceH

Natuurlijk is de screen protector niet de oorzaak!

Het scherm van mijn S20+ is doorgebrand tijdens het opladen, dwars door de Clear Coat en de Smart Clear View Cover.

Begrijpt u het nu beter?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Deel nog even het reparatienummer, dan kan ik de foto's bekijken 😉

rsz-846676
0 Likes
Sophie Vande Poel
Apprentice
Opties

@BruceH  schreef:

Hi @Sophie Vande Poel,

 

Wat een apart verhaal omtrent het doorgebrande scherm door de screen protector, dit hoor ik voor het eerst!

 

Als je voor mij het reparatienummer hebt, kijk ik het graag voor je na 👍


Op welke manier kan ik je bereiken aub?

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt het reparatienummer hier delen of je kunt mij een privebericht sturen!

 

Klik in de browser bovenin op je profielfoto en kies voor Berichten, voer hier mijn naam in en je kunt mij een bericht sturen 😉

rsz-846676
0 Likes
Members_EE6lyhW
First Poster
Opties

telefonisch heel slecht te bereiken een keer of tien gebeld over een bestelling ,geven foute informatie en 1 minuut wachten iseen ramp bij samsung meer dan een kwarier in de wacht er daarna uit gegooid

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_EE6lyhW, goedemorgen.


Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) met het ordernummer en je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee 😇

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes