Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Hallo,
Door de orginele clear back cover is mijn achterkant van de telefoon gebroken. Ik heb geen idee of dat door samsung gedekt word want het... Bekijk bericht
na de laatste android update kan ik websites gezocht via google niet meer lezen. Zijn ultra klein weergegeven, zodat het lijkt dat er alleen maar... Bekijk bericht
Ik heb een S8 Plus en een Clear View Standing Cover, Mijn vraag
Krijg het niet voor elkaar om de instelling zo te zetten dat ik met gesloten... Bekijk bericht
Mijn Galaxy S8 en de Galaxy S7 van mijn vriendin passen sinds kort de verkeerd gespelde woorden niet meer aan. Daarnaast werkt OK Google niet meer... Bekijk bericht
Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb sinds vrijdag de note 8 maat ik heb een probleem met bixby hik reageert niet als ik hem oproep ik heb al een... Bekijk bericht
Wie kan ons helpen. Na registratie kregen wij op het scherm dat het gelukt was en dat we binnen 3 dagen een bevestiging zouden ontvangen via de... Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben in het bezit van een Samsung S7. Mijn contacten bewaar ik via Gmail.
Wanneer ik nu een contact toevoeg of wijzig via de PC... Bekijk bericht
Ik heb verbinding met wifi maar hij gooit mij er regelmatig vanaf, ik moet ook steeds weer opnieuw inloggen. Hij zegt dan u bent vebonden maar... Bekijk bericht
Hi, ik wil graag voor mijn Samsung galaxy note 8 een draadloze oplader kopen, maar kan je die ook gebruiken met je (led)cover er omheen?
Bekijk bericht
Sinds een paar dagen laad mijn toestel niet meer op via netspanning alleen via sommige computers. De kabels zijn in orde geen breukjes want op... Bekijk bericht
Mijn A3 laadt niet meer op, ik denk dat dit komt doordat de connector intern geen contact maakt. Heb meerderekabels geprobeerd en niks werkt.
... Bekijk bericht
Ik heb mijn VR bril vandaag ontvangen met een brief waarop staat dat ik een mail heb gehad met de code. Heb mijn mail helemaal doorzocht maar... Bekijk bericht
Hallo,
Tijdens het muziek luisteren besloot mijn geluid er opeens mee te stoppen dus ik denk kabeltje kan eruit zijn gevallen. Maar toen ik... Bekijk bericht