Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

DigiD app werkt niet op de Samsung A23

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2023 01:07 PM)
9429 Weergaven
Jan V
Explorer
Opties

Ik ben in het bezit van een Samsung A23.  Mijn app DigiD leest ook niet meer de QR-code. Probeerde vanochtend in te loggen bij zowel  "mijn Overheid " als bij mijn pensioenmaatschappij.  Na de ingetoetste koppelcode in DigiD  moest ik de QR code scannen, maar er gebeurde niets.

Op mijn telefoon zag ik dat de laatste firmware voor mijn A23 van 1 augustus is.

Heb de oude DIGID app verwijderd en later weer opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat. 

Wanneer gaat SAMSUNG dit oplossen?

Mijn gewone QR app leest WEL de QR codes. 

Spring naar oplossing
85 Antwoorden
Jan V
Explorer
Opties
Van Digid een mail ontvangen, waarin men aangeeft dat de Samsung A23 een technische programmafout heeft. Men verzoekt mij om contact op te nemen met Samsung.
Dat laatste heb ik gedaan via whatsapp. Samsung verzocht mij een foutrapport te verzenden van mijn A 23. Dat gedaan. Nu afwachten op de bevindingen van Samsung.
Members_3q7FxRo
Journeyman
Opties

Beste Martijn,

Terug naar fabrieksinstellingen is allemaal al gebeurd voordat het toestel opgestuurd is.  Het is wel een vreemd verhaal dat nu de appontwikkelaar de schuld krijgt want ik neem aan dat je de schuld nu naar de DigiD app wilt schuiven. Het si dan wel heel vreemd dat het alleen bij de Samsungtoestellen niet meer werkt sinds de update van  Samsung dus niet sinds de update van DigiD maar van Samsung. Overigens als het aan die app had gelegen dan had de reparatieafdeling dat moeten ontdekken maar daar werd alleen gemeld dat alles werkt en dat is dus niet . Maar ik blijf gewoon verder zoeken tot dit op een juiste manier opgelost is. Er werd mij al gezegd dat ik moet wachten op de volgende update van Samsung want dat het dan misschien wel weer werkt . Het lijkt er steeds meer op dat jullie daar op wachten en dan hopen dat de garantietermijn verlopen is dus dat ik geen rechten meer heb. Ook al ben ik maar klein tegen het grote bedrijf Samsung dat maakt mij niet uit.

vriendelijke groeten,

Jeanne Berendrecht

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb verschillende toestellen hier op kantoor getest, helaas heb ik hier geen A23 tot mijn beschikking. Alle toetellen die ik hier heb getest(3 stuks) hebben geen issues met het scannen van een QR code bij zowel ING als DIgi-D. Kan je wel met de normale camera app een QR code scannen? 

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Daarnaast is het ook belangrijk om dit bij de app ontwikkelaar te melden, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken. Voor elke toestel dient de app ontwikkelaar ook een aparte appversie uit te brengen. 

Het is dan ook zeker niet zo dat wij onze verantwoordelijkheid hierin afschuiven 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_3q7FxRo
Journeyman
Opties

Beste  Martijn K,

DE app update van DigiD was al eerder gedaan inmiddels heb ik bericht van DigiD dat het ook bij Samsung al duidelijk is dat het om een technische programma fout gaat in de Galaxy A23. Dus dit betekent dat ik recht heb op een ander toestel en dat de € 37.00 die ik heb betaald om mijn toestel terug te krijgen ook vergoedt moet worden.

0 Likes
Members_3q7FxRo
Journeyman
Opties

Beste Journeyman,

Ook ik heb contact gehad met DigiD en daar is bekend dat er sprake is van een technische programmafout bij Samsung in het model A235G.

Aangezien mijn toestel pas in april is gekocht doe ik een beroep op mijn garantie en wil een ander toestel.

0 Likes
Members_3q7FxRo
Journeyman
Opties

Er is sprake van een technische programmafout bij Samsung zo heeft de helpdesk van DigiD laten weten 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

De apps worden echter niet dor ons gemaakt en hiervoor zal je toch echt bij de app ontwikkelaar moeten zijn. Voor elk toestel dient een app ontwikkelaar een aparte versie uit te rollen, zo ook voor de A23! 

Je hebt verder geen recht op een ander toestel of iets in die richting. Als fabrikant zijnde hebben wij een reparatie plicht en wanneer er door mijn collega's in het service centrum is geconstateerd dat jouw toestel niet meer te herstellen is gaan we kijken naar een alternatieve oplossing. Wil je op voorhand jouw telefoon omruilen dan kan je hiervoor in gesprek gaan met je verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

Hopelijk komt hier ook snel een update voor uit, zodat je weer gebruik kan maken van je DigiD-app 😇

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Members_3q7FxRo
Journeyman
Opties

Inmiddels heb ik meerdere berichten doorgelezen tot  juli 2022 met steeds dezelfde klachten en iedere keer weer vragen en antwoorden of er bij Samsung niets bekend is over het probleem. Alle mensen krijgen dezelfde adviezen waarvan bekend is dat het niets helpt  Als MartijnK  Community Manager  een beetje geweten heeft zou hij geen nacht meer moeten slapen van alle bedrieglijke informatie die hij aan de verschillende bezitters van Samsungtoestellen  geeft. Mij lijkt dat er meer ruchtbaarheid hierover gemaakt moet worden zodat mensen gewaarschuwd zijn voordat er een Samsung wordt gekocht.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_3q7FxRo 

Wij doen ons uiterste beste om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Zoals ik je nu al meerdere keren heb geprobeerd uit te leggen kan je via onze Samsung Members-app ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaar zelf 😉Zodat ook zij dit kunnen onderzoeken. Voor elke toestel dient de app ontwikkelaar ook een aparte appversie uit te brengen! Hopelijk komt hier ook snel een update voor uit, zodat je weer gebruik kan maken van je DigiD-app 😇

Gr.

Martijn

0 Likes
Jan V
Explorer
Opties
Op 15 november een foutrapport ingediend. Tot op heden ( nu 22 november ) nog niets vernomen van Samsung. Wanneer kan ik een reactie/oplossing verwachten?