Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

DigiD app werkt niet op de Samsung A23

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2023 01:07 PM)
9425 Weergaven
Jan V
Explorer
Opties

Ik ben in het bezit van een Samsung A23.  Mijn app DigiD leest ook niet meer de QR-code. Probeerde vanochtend in te loggen bij zowel  "mijn Overheid " als bij mijn pensioenmaatschappij.  Na de ingetoetste koppelcode in DigiD  moest ik de QR code scannen, maar er gebeurde niets.

Op mijn telefoon zag ik dat de laatste firmware voor mijn A23 van 1 augustus is.

Heb de oude DIGID app verwijderd en later weer opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat. 

Wanneer gaat SAMSUNG dit oplossen?

Mijn gewone QR app leest WEL de QR codes. 

Spring naar oplossing
85 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Zodra er meer informatie beschikbaar is krijg je dit ook via de Members-app te horen. Wij hebben verder geen inzicht in de Foutrapporten, deze worden behandeld door mijn collega's op de R&D afdeling 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jan V
Explorer
Opties
Een bericht van Samsung ontvangen nav verzonden foutrapport. Ik zal het antwoord hieronder vermelden. Al met al zeer teleurstelling. Beide partijen ( samsung en Digid) zeggen dat de andere partij het dient op te lossen. Beland dus nu in een vicieuze cirkel. Dat is balen.
0 Likes
Jan V
Explorer
Opties
Bijgaand antwoord Samsung.1700744828714.jpg
0 Likes
Members_4SbPUoW
First Poster
Opties

Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn nieuwe Samsung A23 5G.
Ongelooflijk dat een bedrijf als Samsung en de app-leverancier van Digid dit niet oppakken.
Lekker gewoon elkaar de schuld blijven geven en de gebruikers maar door laten gaan met resetten van hun telefoon en meer van dat soort gepruts.
Als ik het allemaal goed lees heeft de community manager niet eens een A23 ter beschikkng om te testen.
Is mijn eerste samsung na vele iPhones. Ga snel weer terug naar Apple..

0 Likes
Jan V
Explorer
Opties
Vanochtend ( 25/11 ) nieuwe software-update van Samsung geïnstalleerd.
Na opnieuw opstarten de site "Mijn overheid" bezocht in de hoop dat het probleem met de QR scanner in DigiD opgelost zou zijn. NIET dus.
Wederom email verzonden naar Digid. Digid blijft bij hun mening dat het probleem bij Samsung A23 ligt.
Ik kom dus niet verder.
Mijn echtgenote heeft een Samsung A33. Daar werkt de DigiD app ( zelfde versie ) wel keurig op. Dus het zou wel eens een Samsung A23 issue kunnen zijn.
Daar ik nu in een patstelling zit , heb ik een verzoek aan Samsung: Nemen jullie eens rechtstreeks contact op met de Digid Support groep. Misschien dat jullie dan wel het probleem op kunnen lossen.

Ik lees nu op de Samsung Community dat meerdere Samsung A23 gebruikers problemen hebben met de DigiD app.

Gaarne mij op de hoogte houden.
Jan V
Explorer
Opties
Hallo allemaal, lees met interesse deze rubriek. Ook ik ben met Digid en Samsung in de weer om de qr scanner in de DigiD app wederom werkzaam te krijgen.
Digid zegt dat het probleem ( technische programmafout )bij Samsung ligt, terwijl Samsung zegt dat het probleem echt bij Digid ligt.
Ik kom dus geen stap verder.
Nu ik deze rubriek zo lees, ligt het probleem echt wel bij Samsung.
Heb Samsung nu ook gevraagd in mijn rubriek ( DigiD app werkt niet op mijn Samsung A23 ) om eens rechtstreeks contact op te willen nemen met DigiD Support, om de problemen op de A23 voorgoed op te lossen.

Ben zeer benieuwd op de reactie van Samsung.

Wil mij ook even richten naar MartijnK ( community Manager )
Ik lees op deze community dat veel A23 gebruikers problemen hebben met de QR scannen in de DigiD app.
Jij geeft aan een ieder steeds hetzelfde antwoord. Gaat er bij jou nu eens geen lichtje branden WAAROM er zoveel A23 gebruikers zijn met problemen DigiD app?
Waarom gaat Samsung nu zelf eens geen contact opnemen met DigiD? Misschien is die kortere weg wel DE OPLOSSING.
Stefzelf
Student
Opties

Vandaag een nieuwe A23 gekocht. Loop tegen hetzelfde probleem aan bij DigiD.

Lijkt echt een A23 probleem.

Dit is niet af te schuiven als wachten op een app update van DigiD

Stef

MartijnK
MegaStar
Opties

Wij zullen dit niet zelf gaan opnemen met een app ontwikkelaar. Via onze Members-app kan je een foutrapport indienen, daarnaast kan je dit ook aankaarten bij de app ontwikkelaar Heb je jouw telefoon ook al eens helemaal opnieuw geïnstalleerd? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Gr.

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jan V
Explorer
Opties
@MartijnK,
Ik heb jouw advies opgevolgd om mijn A23 terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Toen de A23 weer gereed was om te gebruiken, de DigiD app weer geïnstalleerd.
Daarna op mijn laptop gegaan naar Mijn Overheid, waar ik dus met DigiD moest inloggen.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Maar helaas, probleem was er nog steeds. Wederom loopt de DigiD app vast op het scannen.
Dus @MartijnK, deze methode kun je ook weg laten in je advies.
Samsung heeft vast zelf ook wel een A23 liggen om iets uit te proberen. Samsung zal dan ook tegen dezelfde fout aanlopen.
Stap eens over de lijn heen, en neem contact op met DigiD om dit scanning probleem voor eens en altijd op te lossen.
0 Likes
Tompy
Journeyman
Opties
Als je de telefoon moet resetten naar de beginstadium om het werkend te krijgen en het zou dan werken dan is het probleem eenvoudig. Een van de samsung updates is dan niet goed en is het dus een samsung probleem. Dus let goed op wat jezelf Martijn